برنامه های سپاه تهران در عید غدیر خم / تجمع 12 هزار نفری بانوان


ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882285

محمد رسول الله فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صبح فردا اجتماع بزرگ بانوان در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در نشست خبری که پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به منظور تشریح برنامه های عید غدیر خم و روز عفاف و حجاب در ستاد فرماندهی سپاه تهران برگزار شد، گفت: که صبح فردا به مناسبت روز عفاف و حجاب اجتماع بزرگ بانوان در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود.

وی افزود: هدف اصلی ما از برگزاری این مراسم حجاب و عفاف است و در این مراسم از مادران شهدا تجلیل می شود.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به برنامه ریزی های سپاه تهران بزرگ برای عید غدیر خم در تهران گفت: 110 برنامه شاخص به مناسبت عید غدیر خم در مساجد و مساجد تهران برگزار می شود.

سردار حسن زاده بیان کرد: عید غدیر فرصت بسیار مناسبی برای تبیین اهمیت عید غدیر است; همچنین در تلاش هستیم تا بیش از یک میلیون و صد هزار خانوار در امر مهم اطعام غدیر مشارکت کرده و بسته های غذایی تهیه شده را بین مردم توزیع کنیم. این اقدام مردمی است و در روز غدیر بیش از 5 میلیون بسته غذایی بین مردم توزیع می شود.

وی افزود: در شب غدیر بیرم مراسم بزرگداشت عید در 110 نقطه تهران برگزار و با برپایی ایستگاه های مختلف در خیابان ها و محلات از مردم پذیرایی می شود.

فرمانده سپاه تهران، محمد رسول الله، توزیع بسته های معیشتی و کمک های مردمی را از دیگر برنامه ها به مناسبت عید غدیر خم اعلام کرد و گفت: به مناسبت عید غدیر خم بیش از 110 هزار بسته بین نیازمندان توزیع می شود.

سردار حسن زاده راهپیمایی و کوه نوردی را از دیگر برنامه های به مناسبت عید غدیر خم اعلام کرد و گفت: روز جمعه راهپیمایی و کوه نوردی در چهار نقطه از ارتفاعات شمالی تهران سرحصار، آبشار تهران و شهید محلاتی برگزار می شود.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید