برنامه های مصوب دولت در سفر استانی به اطلاع مردم برسد


ساعت: 14:41
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887068

اکبر کوسیامید با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان همدان 179 طرح تصویب شد، گفت: می خواهیم این طرح ها را با مردم در میان بگذاریم تا این موارد توسط نمایندگان دولت در استان پیگیری و درخواست شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; اکبر کاوسیامید رئیس کمیته برنامه، بودجه و دارایی شورای اسلامی شهر همدان در نطق پیش از دستور شورا، ضمن خیرمقدم به رئیس جمهور، از درک، دانش، موقعیت و وقت مردم همدان تقدیر کرد. وی گفت: مردم همدان نیز در این صحنه پرپر هستند شور ظاهر شد و نشان داد که همیشه مشکلات و موقعیت ها را به خوبی می شناسند..


او اعلام کرد 179 وی به طرح مصوب سفر ریاست جمهوری به استان همدان اشاره کرد و گفت: تامین اعتبار آب از سد تلوار یکی از این طرح هاست..


رئیس کمیته برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: می خواهیم این طرح ها را با مردم در میان بگذاریم تا این موارد توسط نمایندگان دولت در استان پیگیری و مطالبه شود..


کاوسیامید به تقابل دولت با مناطق مختلف در سفر استانی اشاره کرد و افزود: این سفر در زمان بسیار کوتاهی انجام شد و لازم بود حداقل نیم روز به این سفر اضافه شود زیرا به عنوان مثال جلسه با نخبگان باید در قالب بحث می‌شدند که این‌طور نبود..


وی با گلایه از عدم توجه دولت به اهمیت پرداختن به مشکلات و موضوعات مطرح شده از سوی نمایندگان مردم در مجلس شهری، تصریح کرد: حرف های مردم دسته بندی شده و مشکلات شناسایی شده در اختیار مجلس شهر قرار می گیرد و زمانی که ما می گویند دولت مردم، این چیزها باید لحاظ شود. شنیده شد که متاسفانه شنونده ای برای بیان این مشکلات و ارائه راه حل وجود نداشت.


رئیس کمیته برنامه، بودجه و دارایی شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: رئیس کمیته شهرسازی و معماری در شورا طرح واگذاری زمین با کاربری فضای سبز را به دولت ارائه کرد. به قانون به شهرداری که مستلزم دستور صریح دولت است..


کاوسیامید با بیان اینکه در صورت اقدامات لازم و صدور دستور واگذاری این اراضی، مسائل و مشکلات مربوطه مردم حل می شود، خاطرنشان کرد: نمی توان بدون آن چاره ای برای آنها اندیشید. با شنیدن این مسائل و مشکلات پیشنهاد می کنیم دولت به این سوال مهم مشکلاتی که نمایندگان مردم در مجلس شهر باید به آن توجه کنند گوش کند..


وی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع وضعیت اسفبار مستاجران به دلیل افزایش اجاره بها در همدان اشاره کرد و یادآور شد: این هشداری است به همه مسئولان مسئول در این حوزه که قبل از ایجاد شرایط بحرانی در این زمینه چاره ای بیندیشند. این رابطه.


رئیس کمیته برنامه، بودجه و دارایی شورای اسلامی شهر همدان گفت: قبل از پایان فصل تابستان و افزایش تعداد مستاجران باید برای بحث اجاره بها چاره ای اندیشیده شود تا مشکلی پیش نیاید. ..


کوسیامید با طرح این سوال که آیا می توان در بحث اجاره مسکن در همدان سیستم و تعرفه نداشت، گفت: خانه داران افزایش می یابند. 10 آیا در میزان پیش پرداخت و رانت برابری می کنند و دولت و قوه قضائیه باید با توافق و برنامه ریزی در این زمینه از بروز مشکلات جلوگیری کنند..


وی در خصوص برگزاری «همایش بین المللی مرکز پزشکی سینا همدان» نیز اظهار کرد: نیاز به این مهم، آمادگی شهرداری است و شهرداری باید بسترها و زیرساخت های لازم را در این حوزه فراهم کند..


رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و دارایی شورای اسلامی شهر همدان افزود: در خصوص احیای گویش همدانی باید گفت که گویش و زبان برای حفظ قومیت ها مهم و میراثی واقعی است..


کوسیامید با بیان اینکه همانطور که در بحث طب سنتی ایران در بحث احیای گویش همدانی کار همه جانبه ای انجام شد، این موضوع نیز می تواند به عنوان بخشی از جلسه مطرح شود، تصریح کرد: در احیای گویش همدانی باید عملیات عملیاتی انجام شود. گویش ..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید