برنامه های ویژه ای به مناسبت هفته قوه قضائیه در هرمزگان اعلام شده است


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877000

رئیس قاضی استان هرمزگان به تشریح ویژه برنامه های هفته قوه قضائیه در آن استان پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; مجتبی قهرمانی رئیس قاضی و رئیس ستاد برگزاری هفته قوه قضائیه در هرمزگان با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده به همین مناسبت در حوزه های مختلف قضایی استان، مهمترین برنامه های ارائه شده توسط این ستاد را اعلام کرد.

وی در جلسه شورای قضایی استان هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید آیت الله دکتر بهشتی (رحمت الله علیه) گفت: آرمان های آن مرحوم. همچنین شهدای انقلاب اسلامی، دیدار ضابطان قضایی با نماینده ولی فقیه در استان، پخش گفت و گوهای رادیویی و تلویزیونی با رئیس کل دادگستری هرمزگان و دادستان بندرعباس از طریق شبکه مرکزی خلیج فارس، برگزاری جلسات مختلف را دارم. دیدار و همایش با مسئولان قوه قضائیه و قضات و کارکنان دادگستری و نمایندگان وکلا و حقوقدانان از جمله این برنامه هاست.

قهرمانی گفت: سخنرانی رئیس قاضی استان در آئین سیاسی نماز جمعه بندرعباس، حضور مسئولان دادگستری استان در دفتر قوه قضائیه و در پاسخ به درخواست های مردم، نشست خبری رئیس کل دادگستری برگزار شد. دادستان و بخشداری هرمزگان و ناحیه هرمزگان حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها، معرفی قضات و اعضای نمونه قوه قضائیه و دستگاه های تابعه قوه قضائیه، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دستگاه قضا و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی بخش‌های دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته قوه قضائیه در استان هرمزگان است.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان، دیدار قوه قضائیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی را نقطه اوج برنامه های گرامیداشت هفته قوه قضائیه توصیف کرد.

قهرمانی، امسال را سال تولید، دانش بنیان و ایجاد اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب نامید، هفته قوه قضائیه را فرصتی برای ارائه کارها، اقدامات و دستاوردهای دستگاه های قضایی استان و دستگاه های مرتبط دانست. ارزیابی عملکرد سال گذشته را فهرست می کند و نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی می کند.

در این دیدار رئیس قاضی دادگستری ناحیه هرمزگان افزایش هماهنگی و برنامه ریزی بین اعضای شورای قضایی استان را زمینه ساز خروجی مطلوب تری برای دستیابی به اهداف تعیین شده توسط قوه قضائیه دانست.

گفتنی است در اثر اقدام تروریستی منافقین کردل در انفجار مقر حزب جمهوری اسلامی در 7 تیر 1360 آیت الله بهشتی رئیس وقت قوه قضائیه و بیش از 72 مسئول و چهره‌های برجسته نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران کشته شدند، اولین آن تا 16 تیرماه هفته قوه قضائیه نامیده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید