برنامه ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

دانشگاه فرهنگیان تنها راه ورود به آموزش و پرورش است زیرا این دانشگاه با ارائه آموزش های تخصصی و نظام مند می تواند گام مهمی در راستای تربیت نیروی انسانی تحول آفرین برای تعلیم و تربیت بردارد. تشویق گفتمان تحول آفرین در مدارس باید توسط معلمان دنبال شود. بخشی از فرآیند ایجاد و ترویج گفتمان تحول آفرین و مؤثر در سطح مدرسه را باید از طریق معلمان به عنوان پیشتازان عرصه تحول فرهنگی و آموزشی ردیابی کرد.

برنامه ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اعلام شد
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: ترویج گفتمان تحول آفرین در مدارس خوزستان باید توسط معلمان پیگیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بخشی از روند ایجاد و ترویج گفتمان تحول آفرین و اثربخش در سطح مدارس استان باید از طریق دانش آموز معلم ردیابی شود.

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در مراسم دانش آموختگی دانش آموز معلم پردیس حضرت رسول اکرم (ص) اهواز با اشاره به نقش مهم و تحول آفرین دانش آموز معلم در سطح مدارس خوزستان اظهار داشت: حرفه معلمی دارای اهمیت است. جایگاه بالایی در جامعه؛ البته بخشی از فرآیند ایجاد و پرورش گفتمان تحول آفرین و موثر در سطح مدارس استان باید از طریق دانش آموز معلمان به عنوان پیشتازان عرصه تحول فرهنگی و آموزشی پیگیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به نقش فعال و موثر دانش آموز معلم در عرصه فعالیت های آموزشی، افزود: بر اساس بررسی های انجام شده و بازخوردهای دریافتی از حضور دانش آموزان معلم در سطح مدارس، این حضور بسیار مبارک و موثر و اقدامات خوب، مبتکرانه و متحول کننده توسط این دانشجو معلمان انجام شده است که شایسته تقدیر است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان نژاد گفت: دانشگاه فرهنگیان تنها راه ورود به آموزش و پرورش است چرا که این دانشگاه با ارائه آموزش های تخصصی و نظام مند می تواند گام مهمی در راستای تربیت نیروی انسانی، تحول برای آموزش و پرورش بردارد و این مهم است. برای تحقق او ولی فقیه است.

دیدگاهتان را بنویسید