برپایی نمایشگاه کتاب با 50 درصد تخفیف در نهاوند


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911312

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برپایی نمایشگاه کتاب با 50 درصد تخفیف به مناسبت هفته کتاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; امیر بحیرایی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: کتاب های ارائه شده در این نمایشگاه تاریخی، مذهبی، فلسفی، پزشکی، ادبی، اجتماعی، فرهنگی و … است. موضوعاتی که با آن هماهنگ و اجرا می شود 50 درصد تخفیف در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.


وی با تاکید بر اینکه ارائه تخفیف کتاب از راه های تکریم اهالی فرهنگ است، تصریح کرد: هدف از این تخفیف ها ایجاد علاقه به ویژه در بحث کتاب و کتابخوانی در بین افرادی است که در این نمایشگاه شرکت می کنند و این می تواند امتیاز خوبی باشد. برای کسانی که ممکن است به کتاب علاقه مند باشند و آن را بخوانند.


بحیرایی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه، توسعه و تعمیق فرهنگ کتابخوانی و جذب کتاب های جدید مربوط به سال های اخیر است چرا که امروزه مردم بیشتر به مطالعه جدید، تخصصی علاقه مند هستند. و کتاب های مفید، بنابراین تمام تلاش ما بر این است که این نمایشگاه در سطح کیفی برگزار شود.


و افزود: این نمایشگاه همچنان ادامه دارد 20 روز میدان شهرداری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهر نهاوند مکانی برای علاقه مندان.


مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از دیگر برنامه های پیش بینی شده این اداره در هفته کتاب را برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، شب شعر، اجرای چند برنامه نقد و بررسی کتاب، رونمایی از جدیدترین آثار هنرمندان این شهرستان عنوان کرد. و شناخت فعالان کتاب و کتابخوانی..


وی در پایان گفت: با تلاش و برنامه ریزی در این هفته شاهد برگزاری برنامه های متنوع و خوبی در شهرستان نهاوند هستیم..


بحیرایی همچنین از برپایی نمایشگاه خوشنویسی آثار هنرمند برجسته سرکار زهرا جوادی به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) خبر داد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید