برپایی نشست ادبی شعر و خاطره به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوند


ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900828

به مناسبت هفته دفاع مقدس مجلس ادبی شعر و بزرگداشت با حضور مسئولین، شاعران، نویسندگان برگزار و از برگزیدگان تقدیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; حجت الاسلام مغیتی امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت: شهدا برای به ثمر نشستن این انقلاب و دین مبین اسلام جان خود را فدا کردند و امروز شاهد اقتدار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم. منطقه و جهان.


وی افزود: دشمنان اسلام و این مرز و بوم سال‌هاست که با سرمایه‌گذاری‌های فراوان در بخش‌های مختلف به‌ویژه فرهنگی تلاش می‌کنند به این کشور حمله کنند، اما به لطف الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری هرگز موفق نشدند..


حجت الاسلام مغیطی تنها راه نجات و رهایی از دسیسه دشمن را اطاعت از رهبر معظم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه مردم در قبال فرهنگ و هنر در این زمینه بسیار موثر است..


در ادامه این مراسم امیر بحیرایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: زبان هنر بهترین ابزار در جهت انتقال مفاهیم و ارزش هاست. دفاع مقدس و حفظ یاد و خاطره شهدای گرانقدر که می توان از آن در ترویج معارف ایثار و شهادت به نفع جامعه استفاده کرد..


وی دفاع مقدس را نمایشی از اراده و ایثار و یکی از ماندگارترین، کم نظیرترین و پرافتخارترین روزهای تاریخ ایران اسلامی خواند..


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند تصریح کرد: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالان عرصه فرهنگ و هنر با توجه به ابزارهای قدرتمند و تاثیرگذاری که در اختیار دارند، وظیفه بسیار مهم و موثری بر دوش آنان است..


در ادامه این مراسم چند شاعر به ارائه آثار خود پرداختند و سپس آقای نظامعلی احمدوند از یادگاران حراست به بیان خاطره ای از روزهای نبرد حق علیه باطل پرداخت..


در پایان این مراسم به برگزیدگان مسابقه شعر و داستان کوتاه ناصر کولیوند، مجید شهبازی و معصومه کولیوند جوایزی اهدا شد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید