برپایی نمایشگاه صنایع دستی در نهاوند


ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915661

نمایشگاه صنایع دستی کارآفرینان بسیجی نهاوند در 52 غرفه به مدت یک ماه پذیرای علاقه مندان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; بازارچه صنایع دستی نهاوند به مناسبت هفته بسیج با حضور امام جمعه، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از مسئولان ادارات افتتاح می شود و به مدت یک ماه به کار خود ادامه می دهد..

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در این مراسم گفت: از امروز نمایشگاه محصولات صنایع دستی در 52 غرفه مختلف با مساعدت مسئولین شهرستان پذیرای شهروندان است..

وی گفت: سپاه نهاوند در سال گذشته 6 میلیارد تومان برای حمایت از اشتغال داخلی و زودبازده به 122 نفر کمک کرد..

مختاری افزود: حمایت از مشاغل خانگی در دستور کار سپاه و بسیج قرار گرفته و با این تسهیلات برای 653 نفر اشتغال ایجاد شده است..

وی ادامه داد: امسال این اعتبار سه برابر شده است که برای حمایت از صنایع پردرآمد و خوداشتغالی به متقاضیان پرداخت می شود..

فرمانده سپاه نهاوند گفت: از مسئولان تقاضا داریم متناسب با عرضه محصولات صنایع دستی به بسیج، این مکان به صورت دائمی برای برگزاری نمایشگاه تعیین شود..

این بازار که در بازار روز شهرداری نهاوند واقع در کوچه حاج خدارحم واقع شده است، انواع محصولات و صنایع دستی اعم از چوب، مس، مبل و منبت، فرش و گلیم، میناکاری و محصولات غذایی و نباتی ارگانیک را عرضه می کند. بسیج. هنرمندان، تعاونی بانوان استان، بسیج سازندگی، کارگروه صنایع دستی از تولید تا مصرف بدون واسطه و با قیمت مناسب نسبت به بازار در خدمت شهروندان هستند..

دیدگاهتان را بنویسید