برگزاری اولین جشنواره ملی تئاتر نمایشی به همت میاندوآب

ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803185

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب گفت؛

نیک مرام گفت: اولین جشنواره نمایشی تئاتر نهال به میزبانی میاندوآب برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود نیکورم در گفت و گو با اروم نیوز با اشاره به برگزاری دومین جشنواره تئاتر نهال در میاندوآب گفت: همچنین دومین جشنواره تئاتر نهال در استان میاندوآب برگزار می شود.

وی افزود: موضوع این جشنواره تولید، حمایت و رفع موانع، تولید و اشتغال کالای ایرانی و رفع موانع، حفاظت از محیط زیست، فرهنگ ایثار و شهادت و آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق، کارگران و کودکان در خیابان. “

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب گفت: کتاب و کتابخوانی، تاج گذاری و مقابله با آن، زندگی و مقابله با بحران، تاج و آسیب های اجتماعی، تاج و آسیب های اجتماعی، کاشت درخت و درخت، کاشت، آب و خاک. بحران، خشکسالی، دریاچه ارومیه و دیگر موضوعات این جشنواره نیست.

نیک مرام گفت: تاکنون 30 اثر از 12 شهرستان آذربایجان غربی برای شرکت در جشنواره استانی نهال ارسال شده و در حال آماده سازی آثار خود هستند.

وی بیان کرد: برای جشنواره نمایش تئاتر نهال تاکنون آثاری از هفت استان ارسال شده است و با توجه به اینکه زمان زیادی برای برگزاری جشنواره ملی وجود دارد، انتظار داریم آثار بیشتری از استان های دیگر به جشنواره ارسال شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید