برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کاشمر / 40 نفر در قالب 9 تیم به رقابت پرداختند.


ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910202

سرهنگ یعقوبیان از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شهرستان کاشمر خبر داد و گفت: در این رویداد 40 نفر در قالب 9 تیم در مدت زمان 36 ساعت به رقابت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی یاکوبیان فرمانده سپاه ناحیه کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح امروز با اشاره به اهمیت برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: اولین مرحله منطقه ای رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به میزبانی شهرستان کاشمر برگزار شد. .

وی با بیان اینکه این رویداد در سه بخش انیمیشن، بازی های ویژه موبایل و نرم افزارهای ویژه موبایل برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این رویداد بیش از 40 نفر در قالب 9 تیم و آثار برتر در هر یک از بسیجیان به رقابت پرداختند. بخش های تولید محتوای دیجیتال جوایز ارزشمندی دریافت می کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش کاشمر با تاکید بر اینکه تولیدات دیجیتال در دنیای امروز نقش فزاینده ای ایفا می کند و به همین دلیل در تلاش هستیم تا استعدادهای برتر را شناسایی و جذب کنیم، تصریح کرد: نهضت تولید محتوا در سطح منطقه ترشیش راه اندازی شود و استعدادها و استعدادها شناسایی شود. ظرفیت این منطقه یکی از اهداف برگزاری این رویداد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید