برگزاری مانور اردوی محرومیت زدایی دامپزشکی در کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881559

جانشین فرمانده فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: عشایر این استان از محرومیت های زیادی رنج می برند و برای رفع بخشی از این محرومیت ها باید از فرصت محرومیت زدایی استفاده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، اولین جلسه هماهنگی رزمایش بزرگ محرومیت زدایی دامپزشکی امروز به میزبانی جانشین فرمانده سپاه فتح برگزار شد، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: مرحله اول این رزمایش خردادماه امسال در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد که مرحله دوم این رزمایش مردادماه امسال در کهگیلویه و بویار احمد برگزار می شود.

وی گفت: ارائه محصولات بهداشتی و درمانی، کنترل بیماری های دام و طیور، کنترل بهداشتی و نظارت بر فرآورده های خام دامی از جمله وظایف دامپزشکی است و در این راستا می توان از استعداد و ظرفیت گروه های جهادی استفاده کرد. برای اجرای سیاست های سازمان دامپزشکی.

مدیرکل دامپزشکی استان ضمن آمادگی این اداره کل برای اجرای هرچه بهتر این رزمایش و استفاده بهینه از حضور مسئولان کشوری و همچنین گروه های جهادی در استان گفت: استفاده از ظرفیت گروه های جهادی خدمت رسانی به نیازمندان برای افزایش کیفیت امنیت غذایی و سلامت جامعه از اهداف این طرح بزرگ و ملی در استان است.

دکتر رجایی فر گفت: این رزمایش با حضور 150 نفر از گروه های جهادی سراسر کشور و استان با استعداد 37 تیم تخصصی دامپزشکی در مرداد ماه سال جاری در مناطق مختلف با اولویت مناطق فقیرنشین کهگیلویه و شهرستان برگزار می شود. بویراحمد.

سردار مصطفی مثنوی با تبریک راه اندازی مرکز محرومیت زدایی دامپزشکی کشور به گروه خدمات رسانی سازمان دامپزشکی کشور گفت: استان کهگیلویه و بیراحمد به ویژه عشایر این استان از محرومیت های فراوانی رنج می برند که شایسته است ایجاد شده. توان رفع برخی از این محرومیت ها. ، سیاست گذاری و برنامه ریزی.

وی خواستار استفاده از تمامی امکانات موجود در استان از نظر اسکان، خودرو، غذا و… شد. و گفت: اولین جلسه شورای اداری با حضور استاندار و روسای تمامی دستگاه های اجرایی تشکیل و وظایف و برنامه های هر دستگاه تدوین و احصاء شد.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان گفت: باید تلاش کنیم در سال اول این برنامه برگزار شود و در سال های بعد برنامه های محرومیت زدایی به صورت خودجوش و انبوه برگزار شود.

وی علاوه بر آمادگی سپاه فتح استان و گروه های تحت پوشش از جمله سپاه عشایری و پایگاه های مقاومت بسیج در عرصه های مختلف گفت: تلاش می کنیم از ظرفیت جامعه پزشکی برای ارائه برخی خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کنیم. همراه با این تمرین.” اجازه دهید استفاده کنیم

در این جلسه همچنین مدیرکل امور عشایری، فرمانده سپاه ناحیه عشایری، مسئول بسیج جامعه مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی، معاون بسیج جامعه پزشکی و نکاتی از نظرات و پیشنهادات جمع بندی شد و مقرر شد جلسات آتی به صورت فشرده و تخصصی تر برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید