برگزاری پکیج گردشگری نوروزی در کرج / وعده شورای ششم برای برگزاری جشنواره های فرهنگی ماهانه در البرز

ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802474

عمار ایزدیار گفت: در حال آماده سازی بسته گردشگری شهری برای نوروز هستیم که شامل کاخ سلیمان، ساختمان مارکوف، موزه جانورشناسی و باغ گیاه شناسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از اعضای شورای شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: به همراه رئیس پردیس کشاورزی دانشگاه تهران در جشنواره انار حضور داشتم و با توجه به تخصص ایشان در زمینه انار موضوعات مفیدی را در این زمینه برای مردم مطرح کردند.

عمار ایزدیار ادامه داد: در دوره ششم شورا شاهد برگزاری برنامه های زیادی از جمله جشنواره انار و سیب بهشتی در استان خواهیم بود و عذرخواهی از طنین نشاط اجتماعی در جامعه است.

وی با انتقاد از این جشنواره افزود: این جشنواره قرار بود در فصل انار یعنی مهر و آبان برگزار شود که امیدواریم در سال های آینده مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای شهر گفت: در حال تهیه بسته گردشگری شهری نوروزی هستیم که شامل کاخ سلیمان، ساختمان مارکوف، باغ وحش و باغ گیاه شناسی است و امکان استفاده از فضای دانشکده کشاورزی را برای دوچرخه سواران فراهم می کند. . .

ایزدیار گفت: در این بسته گردشگری بازدید از کاخ مروارید نیز وجود دارد و شهروندان می توانند این برنامه را در کنار دیگر تفریحات خود قرار دهند.

وی افزود: این تور به صورت گروهی و انفرادی انجام می شود.

این عضو شورا ادامه داد: اردیبهشت ماه سال آینده پس از چندین سال تعطیلی دوباره شاهد گلکاری در پارک چمران خواهیم بود و به شهروندان این نوید را می دهیم که برای ششمین دوره شورا هر ماه حداقل یک جشنواره در کرج برگزار کنیم. در جامعه.

ایزدیار در خاتمه خاطرنشان کرد: مردم با استقبال از این جشنواره ها ثابت کرده اند که مشتاق برگزاری چنین برنامه هایی هستند و حضورشان در این رویدادهای فرهنگی همیشگی است و ما را به برگزاری برنامه های بعدی تشویق می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید