برگزاری 110 جشن در مناطق مختلف یزد به مناسبت عید غدیر خم


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883544

زارع رئیس کمیسیون خانواده شورای شهر یزد گفت: 110 جشن با همکاری کانون مسجد، پایگاه های بسیج و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در مناطق مختلف یزد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، فاطمه زارع امروز در جلسه کمیته خانواده شورای شهر یزد اظهار داشت: غدیر و ده سال امامت و ولایت از موضوعات بسیار مهم و اساسی و حضور فعال خانواده ها در مراسم، همایش ها و جشن هایی است که می گیرد. محل در این ایام ضروری است.

وی ادامه داد: 110 جشن در مناطق مختلف شهر با همکاری کانون مسجد، پایگاه های مختلف بسیج و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری استان برگزار می شود.

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد افزود: جشن باشکوهی برای خانواده ها همزمان با اختتامیه کنگره شعر رضوی در 6 تیرماه در حسینیه امیر چکمک در نظر گرفته شده است.

زارع درباره برگزاری 5 جشن بزرگ منطقه ای گفت: در قلعه خیرآباد، بوستان سید گلسرخ، حسینیه 14 معصوم، پارک حسن آباد و منطقه اسکان به مناسبت عید غدیر خم در ناحیه امامت و ولایت جشن هایی برگزار می شود. تیرماه در حسینیه کوچه بویوک در دستور کار است.

وی ادامه داد: برنامه عید در پارک آزادگان در حوزه های فرهنگی، هنری، ورزشی، گردشگری، کودک و صنایع دستی در روزهای 6 و 7 تیرماه برگزار می شود و همچنین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در 10 تیرماه برگزار می شود که اولین پیاده روی در آن انجام می شود. از سال 1401 به مناسبت عید مباهله برگزار می شود و امیدواریم این گونه برنامه ها در طول سال ادامه داشته باشد.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید