بزرگترین جشنواره دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور کل کشور برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


دبیر سه جشنواره دانشجویی دانشگاه پیام نور (رشد، حرکت و انتشارات) از میزبانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان از سومین جشنواره ملی دانشجویی خبر داد.

محتاری بیان کرد: سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور در سه حوزه (رشد، حرکت و انتشارات) به صورت همزمان در دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار می شود و دانشجویان می توانند آثار خود را به درگاه های جشنواره ارسال کنند. ..

وی در رابطه با سه محور این جشنواره توضیح داد: محور رشد بین کانون های فرهنگی هنری دانشگاه های پیام نور سراسر کشور صورت می گیرد و فعال ترین کانون های دانشجویی در گروه های مختلف انتخاب می شوند.

این مسئول افزود: اختراعات، ابداعات و ابتکارات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های پیام نور کشور نیز در محور حرکت ارائه شده و انجمن های برتر معرفی می شوند. همچنین تلاش خواهیم کرد با حمایت سایر دستگاه های اجرایی از ایده ها و نوآوری های این انجمن ها حمایت کنیم.

دبیر سه جشنواره دانشجویی دانشگاه پیام نور وی بیان کرد: در قسمت انتشارات دانشجویی در سرفصل ها، مصاحبه ها، اخبار، گزارش ها، عکس ها، گرافیک و صفحه آرایی داخلی، سرمقاله ها و یادداشت ها، مقالات، طراحی جلد و انتخاب نشریات منتخب برگزار می شود.

مختاری ضمن تشریح اهداف برگزاری این سه جشنواره اظهار داشت: هدف از برگزاری این سه جشنواره جلب مشارکت دانش آموزان در فعالیت های علمی داوطلبانه و خلاقانه و حمایت و تشویق آنان، شناسایی انجمن ها و دانشجویان دارای دستاوردهای برجسته علمی و تجلیل از آنان انعکاس و انتقال تجربیات علمی موفق و الهی در بین دانشجویان، ترغیب دانشجویان به فعالیت هایی که پاسخگوی اولویت ها و نیازهای کشور باشد، بسترسازی برای هم افزایی انجمن ها و تقویت اتحاد انجمن های علمی دانشجویی، نهادینه سازی هویت فرهنگی و کانون های هنری دانشگاه ها شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته و ناب دانشجویی در حوزه کانون ها، تشویق و ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی، بسترسازی مناسب برای شناسایی و معرفی استعدادها در نظام رسانه ای کشور.

وی تصریح کرد: دانش آموزان عزیز از 24 بهمن ماه سال جاری تا 9 آذرماه می توانند ثبت نام و آثار خود را به درگاه های جشنواره ها ارسال کنند.

مختاری با تاکید بر اینکه برای سومین بار است که سه گانه جشنواره را همزمان داریم، خاطرنشان کرد: این سومین جشنواره رشد، حرکت و نشریات است که همزمان برگزار می شود که هر کدام از این محورها مختص به خود را دارند. و رویدادی ماندگار و با توجه به شرایط شاهد تجربه جدیدی در این بخش خواهیم بود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در خصوص اختتامیه این جشنواره گفت: اختتامیه این جشنواره به صورت شخصی در هفته آخر بهمن ماه سال جاری در استان اصفهان برگزار می شود.

مختاری در ادامه افزود: دانشجویان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن 33381646-031 تماس حاصل نمایند.

دبیر این جشنواره در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با خلاقیت و تحول در تشکل ها و فعالیت های علمی و فرهنگی شاهد احیای هر چه بیشتر تمدن اسلامی باشیم. از آنجایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات گام دوم انقلاب تاکید ویژه ای بر جوانان و امید داشته اند، امیدواریم این گونه جشنواره ها زمینه تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر دانش آموزان و دانشگاهیان را فراهم کنند.


آیا این خبر مفید بود؟