بزرگترین دغدغه مربیان اجرای سریعتر ارزشیابی معلمان است

بزرگترین دغدغه مربیان اجرای سریعتر ارزشیابی معلمان است

صفی الله رمضانخانی سخنگوی حزب شایستگی ملت ایران امروز در نشست با خبرنگاران گفت: دغدغه خانواده بزرگ معلمان اجرای سریعتر طرح رتبه بندی معلمان است و ما حق داریم این درخواست را با جدیت پیگیری کنیم. از وزیر آموزش و پرورش

وی افزود: من فکر نمی کنم بحث هایی که این روزها در رسانه های مجازی مطرح می شود برای نظام آموزشی و جامعه محترم پرورشی مفید باشد، زیرا آموزش و پرورش در شرایط کنونی بیش از هر چیز باید پایدار باشد نه گسترده. طرح‌های مقیاس وزارت، هم در قالب گام دوم انقلاب اسلامی و هم در زمینه ارتقای معیشت و سطح خدمات، جنبه کاربردی پیدا خواهد کرد.

به گفته سخنگوی حزب اسلامی شایسته سالاری مردم ایران، مشکلات زیادی در وزارت آموزش و پرورش وجود دارد که از دوره های قبل انباشته شده است و نباید یک شبه منتظر معجزه بود. البته عده ای در این عرصه قدرت مردم و وزیر آموزش و پرورش را شیطانی و ویرانگر می دانند و آنهایی که انتظار دارند همه مشکلات آموزش و پرورش به سرعت حل شود، تاریخ 8 ساله خود را ورق می زنند.

رمضانخانی تاکید کرد: همه واقف هستیم که اعتراضات فرهیختگان و انقلابیون به نابسامانی های اقتصادی است و در این راستا امیدواریم با اجرای سریعتر طرح ارزشیابی معلمان شاهد بهبود وضعیت باشیم.

وی همچنین بر اصرار و تاکید رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش بر اجرای طرح رتبه بندی و همکاری خوب مجلس در این زمینه تاکید کرد و تصریح کرد: اجرای طرح رتبه بندی حق طبیعی فرهنگیان است و این امر حق مورد حمایت دولت و مجلس است و آنها نیز موافق و نظارت بر اجرای آن هستند، بنابراین باید با ایجاد فضایی باثبات به تحقق این روند کمک کنیم.

رمضانخانی همچنین تصریح کرد: تضعیف وزیر آموزش و پرورش، دولت و مجلس در شرایط کنونی با ایجاد ابهامات فراوان در اذهان خانواده فرهنگیان و معلمان عزیز کشورمان امری دلسوزانه نیست و برخی که در دوران رهبری خود در آموزش و پرورش و آموزش و پرورش حتی کوچکترین گامی را برای بهبود شرایط زندگی خود برداشتند.معلمان حذف نشده با دیدن اقدامات خوبی که در بدنه آموزشی اجرا می شود سعی دارند اذهان عمومی را مشوش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید