بزرگترین مشغله ذهنی یحیی گل محمدی

بزرگترین مشغله ذهنی یحیی گل محمدی

پرسپولیس پس از کسب نتایج ضعیف در نیم فصل دوم، صدر جدول را از دست داد و به رده سوم سقوط کرد. حالا یحیی و تیمش پس از دو برد مقابل مس رفسنجان و ملوان در سال جدید و البته شکست سپاهان مقابل تراکتور، دوباره خود را در صدر جدول می بینند. پرسپولیس، استقلال و سپاهان تا پایان لیگ 5 فینال دارند و نمی توان پیش بینی کرد کدام تیم قهرمان جام قهرمانان می شود.

هر چند پرسپولیس هفته آینده در کرمان به مصاف مس می رود اما کی می داند که تمام فکر و ذکر یحیی در سومین دربی اردیبهشت است. دربی جدا از حساسیت های معمول، از نظر جدول اهمیت زیادی پیدا کرده و اگر پرسپولیس می خواهد در این فصل قهرمان شود، باید بر رقیب سنتی غلبه کند. این تصویر از سرمربی پرسپولیس در دیدار دوستانه مقابل هواداران پس از دیدار مقابل ملوان گرفته شده است و مشخص است که یحیی از همین حالا به بازی حساس مقابل استقلال فکر می کند.

گل محمدی به این فکر می کند که چگونه با تیم تازه نفس ساپینتو روبرو شود و ستاره های هجومی استقلال را محدود کند. گل محمدی که به شدت تحت فشار است، به خوبی می داند که اگر امسال جامی نبرد، آینده اش در پرسپولیس به خطر می افتد و بعید نیست که تا قبل از پایان قراردادش از پرسپولیس جدا شود. در این فصل شکست می خورد با این حال یحیی در این 5 دیدار باقی مانده و البته بازی جام حذفی مقابل گل گهر هر چه دارد می گذارد تا به جام نزدیک شود و محبوبیت از دست رفته اش را نیز بازیابد.

گل محمدی پس از عملکرد ضعیف در این فصل و از دست دادن صدر جدول، مورد انتقاد شدید هواداران پرسپولیس قرار گرفت و حتی برخی از هواداران پرسپولیس علیه او شعار دادند. یحیی به این موضوع واقف است که اگر نیمکت نشینی پرسپولیس را می خواهد و می خواهد دوباره در بین پرسپولیسی ها محبوب شود، امسال به هر حال باید جام را ببرد. راه یحیی برای قهرمانی در جام نیز از داربی می گذرد.

بنابراین بازی دو هفته بعد مقابل استقلال برای سرمربی خونسرد سرخ ها مرگ و میر است و گل محمدی از همین حالا به فکر این بازی است که برای آوردن اتفاقات خوب برای تیمش بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید