سالانه 20 میلیارد دلار برای نابودی ایران هزینه می شود/ محرومیت زدایی، تحریف، انفعال و مشغله سازی نقشه دشمن است.


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1906826

عباسیان با بیان اینکه سالانه 20 میلیارد دلار برای نابودی ایران هزینه می شود و تکلیف فوری و نهایی تبیین جهاد کجاست؟، گفت: محرومیت زدایی، تحریف، انفعال و اشغال برنامه های 25 اتاق فکر آمریکایی برای براندازی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین عباسیان کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار صبح امروز؛ وی در خصوص اتفاقات و مشکلات جاری کشور گفت: برخی می گویند وقتی همیشه جای آزاد اندیشی و نقد و مناظره وجود دارد و باید به صورت شفاف وارد شود تا دشمن سوء استفاده نکند چگونه باید مطالبه گری کنیم.

وی با بیان اینکه باید بدانیم هر جا دشمن برای ما کف می زند و سوت می زند یعنی در خط دشمن حرکت می کنیم، خاطرنشان کرد: راه شناخت دشمن سخت نیست، این دشمن است که برای ملت ایران هزینه می کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری بارها بر موضوع دشمنی تاکید کرده اند، تصریح کرد: دشمن به دنبال بهانه است و امروز حجاب و مرگ مهسا امینی بهانه ای است برای اینکه دشمن برای مردم پول دربیاورد. و نظام داخل کشور باعث ایجاد بلاتکلیفی در کشور می شود.

وی با اشاره به درگیری غرب با انقلاب اسلامی اذعان داشت: متفکر آمریکایی می گوید تمدن اسلامی اصول تغییرناپذیری دارد که نمی تواند ما را بپذیرد، ما باید برتر از دنیا باشیم، باید خدای جهان باشیم و ایرانی انقلاب اسلامی برتر از مکتب آنهاست او ما را نمی خواهد و این مکتب باید از بین برود و بهانه حجاب و مرگ مهسا امینی است.

وی با بیان اینکه برنارد لوئیس مبتکر نظریه تجزیه ایران است و معتقد است ایران قدرتمند است و نمی توان آن را سرنگون کرد، ایران باید به 6 منطقه تقسیم شود تا نابود شود، گفت: محرومیت، انحراف، انفعال و این نگرانی است. طرح های 25 اندیشکده آمریکایی برای تضعیف ایران.

با اشاره به اینکه تحریم‌کنندگان آمریکا برای محروم کردن ایران می‌گویند اگر ایرانی‌ها اقتصاد مقاومتی را که رهبر ایران فرموده بودند اجرا می‌کردند، نمی‌توانیم قدم به قدم آن را پیش ببریم، آنها اقتصاد مقاومتی دارند، اما متاسفانه برخی در داخل کار نمی کردند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به برنامه ریزی های دشمن برای تحریف، گفت: تحریف یعنی لطمه زدن به مبانی انقلاب، اسلام، رهبری و مردم، یعنی اینکه مثبت ها منفی و منکرات شناخته شود؛ این تحریف به معنای آسیب رساندن به مبانی انقلاب، اسلام، رهبری و مردم است. یعنی بچه در آغوش مادر آبروریزی می کند اما سگ در آغوش افتخار می کند.

وی با بیان اینکه انفعال یکی از برنامه های دشمن برای براندازی است، تاکید کرد: منفعل یعنی بی تفاوتی مردم، ما انسان های نجیبی داریم، اما برخی انقلابی هستند و برخی انقلابی نیستند، یعنی شما بزرگوار هستید، به حرم بروید، می خوانید. یک نامه و لحظه ای که باید تشریف بیاوری، زیر کولر عبادت عاشورا بخوانی، باید بدانیم که انقلاب چه زمانی به چه چیزی نیاز دارد.

عباسیان با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری ناامید کردن مردم در دستور کار دشمنان قرار گرفته است، گفت: سیاه‌کردن پرونده نظام و انقلاب در دستور کار رسانه‌های دشمن است و تنها اخبار ناگوار را منتشر می‌کنند. باید بتوانیم دستاوردهای انقلاب را بگوییم که کشتی، بهترین پهپاد دنیا و ماهواره در حال ساخت است و تولید هواپیما در بحبوحه تحریم ها و هزاران خبر خوب دیگر اتفاق می افتد. پوشش داده نشده.

وی خاطرنشان کرد: سالانه 20 میلیارد دلار برای نابودی ایران هزینه می شود و جهاد شفاف سازی به عنوان یک وظیفه فوری و قطعی کجاست؟ وی تصریح کرد: نهادی در آمریکا متخصص ایجاد ناآرامی در ایران است و ابتدا مردم را به اعتراض مسالمت آمیز دعوت می کند، سپس اعتراضات را به آشوب می کشاند و این یعنی نیروهای امنیتی، نظامی و بسیج مشغول هستند و سپس تکفیری ها از مرز عبور می کنند. جریان.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: شهدا پیشگامان این انقلاب بودند. ممکن است اقلیتی از این قطار پیاده شوند و عده ای سفت بنشینند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید