بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور در محلات آغاز به کار کرد


ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818735

مراسم بهره برداری نخستین نیروگاه خورشیدی 100 مگاواتی در محلات به عنوان بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور با سرمایه گذاری شرکت تامین انرژی مانا و با حضور جمعی از مسئولان استان و استان برگزار شد. شهرستان محلات

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ مراسم کلنگ زنی نیروگاه 100 مگاواتی خورشیدی محلات بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور امروز با سرمایه گذاری شرکت تامین انرژی مانا و با حضور جمعی از استانی برگزار شد. و کارگران شهری

سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان نیز در این مراسم گفت: آغاز این طرح در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش و اشتغال اعلام شده امیدوارکننده و امیدوارکننده است. برای دیدن زنجیره حفاری و افتتاح در سال جدید در استان مرکزی.

سلیمی بیان کرد: در برخی موارد با موانع داخلی سرمایه گذاری و تولید مواجه هستیم. من بیش از یک سال است که این مجموعه را پیگیری و فراخوان می کنم و عجیب بود که در کمیسیون ماده 5 استان این همه طول کشید!!

اما وقتی این مصوبه از استان به تهران آمد، دیدید که طولی نکشید و به سرعت اجرا شد.

وی ادامه داد: اگر از ابتدای تولید گره ها در استان به سرعت باز شوند می توانیم در زمینه اشتغال و تولید گام های بلندی برداریم.

سلیمی افزود: تلاش زیادی در زمینه تولید پنل خورشیدی در منطقه انجام شده و حتی معاونت علمی نیز برای ایجاد این مجموعه رصد شده است، اما در زمان مدیریت زمان استان مرکزی از گره استفاده شد و نشد. همکاری مناسبی صورت گرفته است. .

نماینده مردم محلات و دلیدجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر گره ها توسط مسئولان استانی باز شود و زنجیر به پای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان باز شود، می توان سرمایه گذاری گسترده و ایجاد اشتغال و تولید در منطقه کرد. .

وی خاطرنشان کرد: باید به توسعه این پروژه ها در شهرستان کمک زیادی شود و زمین در اختیار این گروه های سرمایه گذار قرار گیرد تا سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد و این موضوع با توجه به سیاست های حمایتی از دولت جدید باید از سوی فرمانداری درخواست شود. من باید نظارت و حمایت کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید