بسترهای جهانی صوتی و تصویری به استقبال یلدا رفتند/ 47 رسانه برای دریافت بسته یلدا ساترا درخواست کردند.


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919210

به مناسبت شب یلدا، رسانه های صوتی و تصویری گسترده برنامه های مختلفی را اجرا می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات صوتی و تصویری (ساترا)؛ رسانه های صوتی و تصویری همزمان با نزدیک شدن به شب یلدا برنامه های ویژه ای را برای کاربران خود تدارک دیده اند.


در همین راستا رسانه فیلمو مسابقه کودک شب یلدا 1401 و 40 درصد تخفیف اشتراک سه ماهه فیلمو رسانه فیلم نت شروع قسمت اول فصل دوم سریال پوست شیر ​​و رسانه روبیکا ، طرح حفظ محتوای مربوط به شب یلدا، امکان تماشای 60000 فیلم و سریال بدون خرید اشتراک، دورهمی با انیمیشن روبیکا و پویش، تولید و انتشار محتوای پرمخاطب برف و انار با موضوع عکس و فیلم دورهمی های خانواده و یلدا و ابراز همبستگی اجتماعی و توجه به دیگران در شب یلدا با اهدای جوایزی از جمله 20 ساعت مچی هوشمند آماده استقبال از طولانی ترین شب سال شده اند. موسسه تبیان، رسانه آخرین خبر و پیام رسان بله و ایتا در کمپین برف و انار حضور دارند و به صورت همزمان این کمپین را اجرا می کنند.


همچنین شب هایی با بزرگان فوتبال از ویژه برنامه های شبانگاهی رسانه هواداران یلدا است. یکی از سنت های مورد علاقه در طولانی ترین شب سال، دیدار با بزرگان و جانبازان است. رسانه های هواداری به بهانه شب یالدسکا میزبان بزرگان فوتبال و ورزشکاران سپیدپوش خواهند بود.


درین مدیا شش کلیپ تولیدی با موضوع شب یلدا برای مشترکین خود آماده کرده است. هاشور مدیا در حال نمایش مستندی جدید و ارائه تخفیف برای مشترکین جدید، چت فیلم تخفیف و قرعه کشی مشترکین جدید، تلویزیون موبایل با تخفیف برای مشترکین جدید و رسانه پویا بهترین ویدیوهای منتخب جام جهانی 2022 قطر را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.


همچنین یلدا اشتراک یک ماهه مبل با کد یلدا برای 401 نفر به مناسبت سال 1401 و اکران رایگان تئاتر ویژه “کودک نینا” و “جادوی ماه” به مناسبت شب یلدا و رسانه فیلما با 50 درصد تخفیف برای مشترکین جدید.


ارائه رایگان تمامی مطالب رسانه ای از قسمت های شب یلدا تا پایان بهمن ماه به مناسبت شب یلدا، اشتراک رایگان دو نسخه چاپی نشریات تخصصی رسانه ایران آلارم و ارائه 50 فیلم به مناسبت شب یلدا در اپلیکیشن ابزار برخی از اقدامات انجام شده در این مناسبت در بستگی به کاربران دارد.


همچنین بر اساس آمار متقاضیانی که برای دریافت بسته محتوای شب یلدا به اداره کل مجوز ساترا مراجعه کرده اند، 47 رسانه برای دریافت محتوای سازمان پخش و آی فریم (بسته محتوای یلدا) اقدام کرده اند و ساترا این حمایت را از آنها ارائه کرده است. بسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید