بستن پیست ها صحیح نیست/ احیای 20 رشته خودرو و موتورسیکلت در تبریز

ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791546

رئیس هیئت خودرو و موتورسیکلت آذربایجان شرقی:

رئیس هیئت خودرو و موتورسیکلت استان آذربایجان شرقی از احیای 20 دوره از این هیئت در تبریز خبر داد و از صحت نداشتن تعطیلی پیست ها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیامک امیرخیزی در گفت و گو با آناج درباره بهره برداری از پیست های اتومبیلرانی و موتور سواری اظهار کرد: پیست های اتومبیلرانی و موتور سواری استان در روزهای تعطیل باز است مگر اینکه برنامه خاصی باشد که در آن به رسانه های رسمی اطلاع رسانی شود.

رئیس شورای خودرو و موتورسیکلت آذربایجان شرقی تعطیلی پیست ها را تکذیب کرد و افزود: هاس.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این هدف سیاست خود را تغییر داده ایم و به دنبال برگزاری مسابقات استانی هستیم نه مسابقات کشوری، زیرا معتقدیم محدودیت های زیادی در مسابقات قهرمانی کشور وجود دارد و بسیار زیاد است. ورزشکاران نمی توانند در این مسابقات شرکت کنند.

امیرخیزی اعلام کرد: در حال حاضر حدود 20 حوزه خودروسازی و موتورسواری در تبریز احیا شده است که در بسیاری از استان ها وجود ندارد. در خصوص احیای این رشته ها نیز از شوراهای شهر خواستیم در این رشته ها از جمله پایه 125 کار خود را آغاز کنند.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی از تلاش برای برگزاری مسابقات رالی قهرمانی صحرای کانتری استان خبر داد و گفت: به احتمال زیاد هفته آینده این مسابقه میزبان شهرستان آذرشهر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سرعت و حرکات نمایشی از ویژگی های صنعت خودروسازی و موتورسیکلت است، افزود: با راه اندازی کلاس 125 سعی شده به افرادی که از خودرو و موتورسیکلت استفاده می کنند کمک کنیم تا حرکات پر انرژی و خطرناک انجام دهند. آسیب های اجتماعی و حوادث ناشی از حرکات نمایشی و هیجانی که در شهرها رخ می دهد، بازدارنده خواهد بود.

به گفته سیامک امیرخیزی، هیئت اتومبیلرانی و موتورسیکلت آذربایجان شرقی در رده بندی شورای اتومبیلرانی و موتورسیکلت ایران که هر ساله بر اساس نتایج شوراهای استانی توسط فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسیکلت منتشر می شود، رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. ایالت در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت خودرو و موتورسیکلت استان آذربایجان شرقی در خاتمه گفت: شورای خودرو و موتورسیکلت استان تعداد زیادی از موتورسواران و موتورسواران را در حوزه بیمه ورزشی تحت پوشش دارد و یکی از بهترین هیئت ها در کشور در این زمینه».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید