بسیاری از تصمیمات زیرساختی رئیس جمهور شهید در آینده نتیجه بخش می‌شود

رئیس قاضی استان اصفهان:

رئیس قاضی استان اصفهان گفت: بالاند همتی از ویژگی های شهید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


حجت الاسلام اسدالله جعفری در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در ستاد صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، اظهار داشت: حادثه شهادت آیت الله رئیسی باعث تعجب و حیرت جهانیان و متحیر شد. همه ناراحت و غمگین بودند

وی افزود: ایمان اولین رکن و خمیرمایه زندگی طیبه است و آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور با ایمان عمیق به خداوند راه اسلام را دنبال می کند.

این مقام قضایی تصریح کرد: با وجود اینکه سمت های مختلفی در قوه قضائیه داشت، اما پس از انتخاب به عنوان رئیس قوه قضائیه، خود را مستثنی از مشاوره ندانست و با وجود 40 سال سابقه از مشاوره گرفتن از زیردستان دریغ نکرد. .

حجت الاسلام جعفری از دیگر ویژگی های تعهد بالا در کار و تصمیم گیری های کلان است. شهید رئیسی وی بیان کرد و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بسیاری از تصمیمات زیرساختی ایشان در آینده به ثمر خواهد نشست.

رئيس هیئت مدیره دادگستری استان اصفهان وی ولایتمداری را از دیگر ویژگی های شهید رئیسی می داند و بیان می کند: شهید رئیسی از ته دل والی بود، بدون اینکه تظاهر به ولایتمداری کند، معتقد بود که در همه امور بر اساس نظر فقیه عمل می کند و در بسیاری از امور. سفرهای او، حضور و استقبال مردم. خود را استقبال کننده از انقلاب و نظام اسلامی معرفی کردند.

این مقام عالی قضایی در اصفهان با اشاره به دغدغه آیت الله رئیسی برای محرومیت زدایی تصریح کرد: آیت الله رئیسی جدای از شعار در هر مرحله تلاش می کرد در راستای محرومیت زدایی اقدام کند، عمل گرا، خدامحور و ارزشی بود.

دادگستری اصفهان



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها