تورم اخیر نتیجه تصمیمات اشتباه در گذشته است / تورم در آینده نزدیک مهار می شود

ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796563

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت سیزدهم اقداماتی را برای کنترل تورم انجام داده است، گفت: گرانی های اخیر نتیجه تصمیمات اشتباه گذشته است و آثار تصمیمات ما در ماه های آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله رئیسی فردا در دیدار آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه تورم به زودی متوقف می شود، گفت: تورم اخیر نتیجه تصمیمات اشتباه است و آثار تصمیمات ما در آینده مشخص خواهد شد. ماه ها.”
وی ادامه داد: دولت سیزدهم اقداماتی را برای کنترل تورم انجام داده و برخی فعالیت های تورمی را نیز متوقف کرده است و بر اساس این تصمیمات شاهد روند کاهشی تورم هستیم.
رئیس جمهور با اشاره به عزم دولت برای کنترل و محدود کردن تاج و تخت کشور گفت: دولت سیزدهم در حالی دولت را تحویل گرفت که روزانه 700 کشته داشتیم اما با اقدامات انجام شده این روند به خوبی کنترل شد.
وی گفت: با سرعت عمل واکسیناسیون در کشور وضعیت مطلوبی نسبت به سایر کشورها داریم و تعداد مرگ و میرها کاهش چشمگیری داشته است.
آیت الله رئیسی همچنین به برخی مشکلات استان کوم اشاره کرد و گفت: پروژه های نیمه تمام، بیکاری و مشکلات مسکن از عمده ترین مشکلات مردم است که در این سفر مورد توجه قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید