بسیاری از ناکامی های جامعه ناشی از عدم رعایت عدالت است/ رمضان; ماه ضیافت الهی و هیپودروم


ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1833972

میثم همتی با تاکید بر اینکه مردم نیازمند و تشنه عدالت و عدل علوی هستند، گفت: جامعه ای که عدالت در آن رعایت شود برکات آن افزایش یافته و شامل احسان و برکت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میثم همتی کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: امام علی (ع) بیشترین توجه را به عدالت خواهی بین فقرا و فقرا داشته است و کارکنان ما نیز باید توجه ویژه ای به این قشر در نشر عدالت داشته باشند. “

وی در ادامه با بیان اینکه همه مدیران باید برای رفع تبعیض و برقراری عدالت در جامعه تلاش کنند، ادامه داد: این امر نیازمند همت جمعی مسئولان در سطوح مختلف حکومتی است.

همتی با اشاره به اینکه امیرالمومنین(ع) الگوی کامل عدل محوری و بسط عدالت است، افزود: ما نیز باید عدالت را در عمل به اجرا درآوریم و از عدالت علوی عقب نمانیم.

این کارشناس با تاکید بر اینکه مردم نیازمند و تشنه عدالت و عدالت علوی هستند، گفت: جامعه ای که عدالت در آن رعایت شود برکات آن افزایش می یابد و شامل احسان و برکت می شود.

وی با بیان اینکه رمضان ماه عید الهی و میدان رقابت است، گفت: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) ماه رمضان را میدان رقابت نامید و باید از این عید الهی برای تعالی استفاده کرد. روح و تقرب به خدا و برای درک نعمت های او، با نهایت استفاده از شب قدر بر یکدیگر سبقت بگیریم.

همتی ادامه داد: شب های قدر فرصت خوبی برای بیداری و بیداری است و سفر بندگی آسان است.

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: مسئولان باید در قوه قضائیه از امام علی (ع) الگوبرداری کنند و این مهم را الگو قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید