بسیج امن ترین نقطه جمهوری اسلامی است

ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786131

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج به راستی امن ترین و محرمانه ترین نقطه نظام جمهوری اسلامی است، گفت: اگر بخواهیم هر مشکلی را در نظام بررسی کنیم باید بگوییم بسیج همان است. بهترین مکان چون محبوب است. در کل جامعه وجود دارد و امن ترین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; حجت الاسلام مهدی باقری امروز در هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج استان زنجان اظهار داشت: قرآن کریم و سوره کوثر تربیت کننده این است که برکت و رحمت و حتی کثرت در کوثر است.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت این نوع جلسات و گفتگوها به این دلیل است که افرادی که به ظاهر به تعداد کم در این زمینه فعالیت می کنند در این کار برکت دارند.

حجت الاسلام باقری افزود: اگر در هر کشوری اتفاقات بزرگی می افتد به این دلیل است که در حوزه علمی، پژوهشی، شرکت های دانش بنیان، مسائل فناوری، اختراعات و نوآوری فعالیت می کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یک هزار و 304 مورد قانون حمایت از علائم تجاری را تصویب کرده است، گفت: یک هزار و 310 مورد ثبت علائم تجاری و ثبت اختراع و 337 مورد اعمال قانون ثبت اختراعات در جمهوری اسلامی ایران است. به کنوانسیون پاریس، پروتکل مادرید و معاهده لیسبون ضمیمه شده است.

وی افزود: 1383 مورد قانون حمایت از نشانه های جغرافیایی، 87 مورد قانون ثبت اختراع طرح های صنعتی و 92 مورد موافقت نامه همکاری بین المللی ثبت اختراع و هم اکنون قانون حمایت از مالکیت صنعتی در مجلس در حال بررسی است.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه ماده اول این قانون اختراع را تعریف می کند و در تعریف آن هم محصول و هم فرآیند تعریف می شود، گفت: گاهی تلاش به محصول می رسد و گاهی به فرآیند می رسد.

وی برگزاری چنین جشنواره هایی را هم تشویق و پشتوانه شکوفایی و هم ترویج پژوهش دانست و گفت: قانونگذار برای تداوم فعالیت ها و جلوگیری از فعال شدن آن ها باید قانونی را تصویب کند که عدالت خواهی و آن را در جامعه ثابت کند. حقوق.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به سمت فعالیت های فناورانه و دانش بنیان حرکت نکنیم روش های سنتی جواب نمی دهد.

وی گفت: فعالان این حوزه در هر کشوری باید به قوانین آن استناد کنند.

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: برای رعایت عدالت در کشور باید همه این حقوق را در قالب قانون استخراج کنیم و به اطلاع همه برسانیم تا بدانند چنین حمایتی وجود دارد و سپس افرادی که در این زمینه فعال هستند باید استناد کنند. قوانین در این خصوص مورد حمایت قرار گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوانین بسیار خوبی داریم، هرچند ناکافی اما مورد تاکید قرار گرفت، گفت: شاید هیچ سیاستمدار سطح بالایی در دنیا مانند جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد. ایران سالها رهبر انقلاب اسلامی رمز پیروزی و موفقیت و سعادت جهانیان و فراسوی کشور در فعالیتهای علمی است.

وی با بیان اینکه بسیج به راستی امن ترین و مخفی ترین نقطه نظام جمهوری اسلامی است، افزود: اگر بخواهیم هر مشکل و مشکلی را در نظام بررسی کنیم باید بگوییم که بسیج بهترین مکان است زیرا هم مردمی است و هم حضوری. در سراسر جامعه. “این امن ترین است.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه کشور 350 هزار میلیارد تن کسری بودجه و 500 هزار میلیارد تن بدهی دارد، گفت: در واقع به اندازه کل بودجه کشور کسری داریم هم بدهی های گذشته را جبران کنیم و هم با یکدیگر هماهنگ باشیم. و این بزرگترین مشکل امروز کشور ماست.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شرکت های دانش بنیان راهکارها و ایده هایی برای حل این مشکل دارند، گفت: نگاه به شرکت های دانش بنیان و مراکز تحقیق و توسعه دو راه است.

وی افزود: اولاً فردی که برای درآمد بیشتر به این مجموعه ها مراجعه می کند و ثانیاً فردی که بسیجی و دارای روحیه بسیجی است برای حل مشکل و کمال کشور از روش های مردمی مبتنی بر دانش استفاده می کند. ملت و برای پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب و نظام».

حجت الاسلام باقری یادآور شد: مشکلات و مشکلات زیادی داریم که متاسفانه هنوز کشف نشده و هیچکس برای یافتن مشکل و راه حل آن نرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید