بسیج دانشگاه تهران: دستان ما همیشه خونی بوده است!

بسیج دانشگاه تهران: دستان ما همیشه خونی بوده است!

بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران با صدور بیانیه ای نسبت به اقدامات مخرب مدعیان آزادی و تخریب شورای بسیج دانشجویی این دانشگاه واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است:

آنچه در دانشکده مهندسی مکانیک شاهد بودیم نشان داد که شعارها و آرمان های آنان و همچنین تابلویی که بر درب دفتر بسیج کشیده اند، براق بیش نیست. آرزوهایی که هیچ طعمی از واقعیت ندارند و در فضایی فانتزی قرار گرفته اند و به همین دلیل است که برای آرزوی خود هزینه ای نمی دهند. برخی افراد تحت تأثیر احساسات و فضاهای نادرست هستند که ادعای منطقی بودن دارند و در هیچ گفتگویی بدون آزرده شدن ظاهر نمی شوند.

البته ما از زحمات دوستان راضی نبودیم، اما آنها به ما فحش دادند و با دستان خونین مسائلی را یادآوری کردند. آری دستان ما همیشه خون آلود بوده به خون گرم رزمندگان بسیجی که سرمای ناامنی را در مرزها خفه کردند. آری، کسانی که جان خود را فدا کردند تا این سرزمین را از شر دشمنان قسم خورده و کسانی که توسط آن دشمنان بازی می کردند حفظ کنند.

ما را متهم کردند که دست‌های خونی داریم، اما فراموش کردند که در سیل و زلزله این دست‌ها هستند که به خاک و گل آلوده می‌شوند. همان دست ها برای اصلاح بلند شدند. برای سربری، برای هفت تپه، برای هپکو، برای نفرآباد و هزاری همین دست ها بوده و هستند. در این مدرسه یاد گرفتیم که هر جا که نیاز بود از زاهدان تا کردستان به کمک مردم بشتابیم.

اما نگاه کنید به دست هایی که پرچم های رنگی دیگری را در آخرین روزهای «آزادی آزادی» گویان برافراشتند! فردای ایرانی که صاحبان این دستان می خواهند سرزمین هزاران است! گویا آنهایی که همصدا درب دفتر بسیج را می کوبند نمی دانند فردای سرنگونی شان چه خواهد شد! به سوریه نگاه کن! 5 میلیون مهاجر و 6 میلیون آواره از جمعیت 22 میلیونی!

ای کاش برای ساختن این زمین دست بلند می کردی!

دیدگاهتان را بنویسید