بسیج سازندگی بخشی از مشکلات اقشار آسیب پذیر را حل کرده است


ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836879

پیام سردار سلیمانی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی گفت: فرزندان بسیجی با کار جهادی در بسیج سازندگی با خدمت و مجاهده بخشی از مشکلات ایجاد شده برای اقشار مستضعف و آسیب پذیر را برطرف کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ پاسدار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی تاکید کرد: در کشور با مشکلاتی مواجه بوده و مدیریت کرده اند. برای رفع برخی ایجاد شده برای اقشار کم درآمد و آسیب پذیر، خدمت و ادعای بی تکلف، خالصانه، عاشقانه و جهادی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه روستایی و مستضعف.

متن این پیام به شرح زیر است:

نام خدا

ما جز با جهاد نمی توانیم این کشور را سامان دهیم

امام خامنه ای (مدظله العالی)

خدمت جهادگران فعال بسیج در گروه های جهادی و کلیه سربازان خط مقدم در عرصه های بسیج سازندگی

سلام

در پی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل (ره) جهاد سازندگی برای ارائه خدمات گسترده به نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق فقیرنشین تشکیل شد. به منظور استفاده از توان و نشاط جوانان انقلابی در عرصه سازندگی و حمایت از عمران و آبادانی روستاها، فعالیت سازمان بسیج سازندگی آغاز شد.

امروز فرزندان بسیج و جهاد از ایران اسلامی توانستند در اردوگاه بسیج سازندگی و بسیج سازندگی جهاد کنند و در این میان زمانی که تحریم های سرکوبگرانه استکبار جهانی کشور را به دردسر انداخت، توانستند خالصانه، خالصانه، عاشقانه و جهادی خدمت کنند. جامعه، به ویژه جامعه روستایی و محروم، برای رفع برخی از مشکلات ایجاد شده برای اقشار ضعیف و آسیب پذیر.

در حالی که هفدهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی را گرامی می داریم، می دانم که از عشق، ایمان، بصیرت و زحمات فراوان همه شما برادران و خواهران عزیزم در راه جهاد قدردانی می کنم. برای خدا

توفیق روزافزون جنابعالی را در جهت رشد و توسعه هر چه بیشتر این مرز و بوم با عنایت حضرت بقیة الله الاعظم (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سردار سرتیپ گلمرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین »

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید