بسیج سازندگی گام بلندی برای آبادانی کشور برداشته است


ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913196

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

نکونام بیان کرد: در راستای سازندگی انقلاب اول، حرکت خوبی که شکل گرفت، جهاد سازندگی بود و خوش درخشید و ساخت و سازها و بهسازی ها ایجاد کرد و خدمات زیادی در آن دوران انجام شد و این بسیج سازندگی گام بزرگی برای توسعه کشور امروز پس از آن زمان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در حاشیه مراسم جهاد آموزی فاطمیه 2 که صبح امروز در مجتمع فرهنگی مسکونی لاله شهرکرد برگزار شد ضمن آرزوی بسیجیان موفقیت برای خود و همه مسئولان و مردم گفت: بسیج سازمانی است که برای همه ملت ها و آحاد جامعه شناخته شده و به روی همه تریبون ها باز است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بسیج یکی از وظایف مهم انقلاب اسلامی است و اگر انقلاب بخواهد راه خود را ادامه دهد و به هدف خود برسد، زیر سایه بسیج محقق می شود.

وی تصریح کرد: امام راحل (ره) بسیج را به برکت غیبی تشکیل دادند و حتماً از لطف پنهان و آشکار حضرتعالی به امام، انقلاب و مردم بسیجی بوده است که خداوند دل و برکت داد. روح این مرد پاک از کوچه ها و کوچه های این طرف بسیج را جوشاند و به همه روحیه بسیجی داد و همه را به این راه نور هدایت کرد تا همه خود را صاحب انقلاب بدانند.

وی بیان کرد: به اقتضای سازندگی انقلاب اول، حرکت و تصویر خوبی که شکل گرفت، جهاد سازندگی بود و خوش درخشید و ساخت و سازها و بهسازی ها ایجاد کرد و خدمات بسیاری در آن دوران انجام شد و این بسیج سازندگی امروز پس از آن. آن زمان گام بزرگی برای شکوفایی کشور است.

نکونام افزود: «بسیج سازندگی» ارتباطات و خدمات زیادی در کشور انجام داده است، «بسیج سازندگی» اکنون گام بلندی برداشته و خاطرات دوران اول انقلاب را زنده کرده است.

وی بیان کرد: کمک های صادقانه امروز مردم و جامعه ایمان را زنده کرد و کار بزرگی بود.

امام جمعه شهرکرد جهاد در حوزه کرونا و در هر عرصه دیگری در کشور را ارزشمند دانست و گفت: امروز جهادگران ما در همه عرصه ها با امام زمان (عج) وداع می کنند، ما بیش از دیروز و امروز به این روحیه ها نیاز داریم. برای ادامه انقلاب داریم.

وی افزود: دولتمردان امروز در عرصه جهادی همسو هستند و تلاش می کنند کاستی های موجود را برطرف کنند.

نکونام افزود: جهادگران باید به دو موضوع بصیرت یعنی شناخت دوست و دشمن و شناخت طغیان اهتمام ویژه داشته باشند و مسئله دوم بحث موفقیت و اعتقادات باشد.

نکونام با بیان اینکه ناآرامی ها در عصر حاضر نیز ادامه خواهد داشت، گفت: اغتشاشات امروز چیز جدیدی نیست و انقلاب اسلامی از بدو پیدایش چنین بلاتکلیفی را تجربه کرده است. این کار انجام شد و رفع خواهند شد.

نماینده فقیه استان چهارمحال و بختیاری گفت: فتنه تمام نشده است و باید در کنار کار جهادگران خود هوشیار فتنه باشیم. به ما خبر دهید

وی خاطرنشان کرد: اگر ایمان نباشد، کار جهادی ما اثری نخواهد داشت و مطالبات را مطرح می کند و کارهایی را به شکل های مختلف انجام می دهد که ضررش بیشتر از خیر است، پس باید به کاری که انجام می دهیم ایمان داشته باشیم، به خدا ایمان داشته باشیم. اعتقاد به مرگ بر کار جهادی، بسیجی و استقامت ما نیز تأثیر می گذارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید