بسیج پرچمدار خدمت به مردم / تحولات جدید انقلاب برای اقتدار کشور در صحنه است.


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912348

بسیج پرچمدار خدمت به مردم است و امروز بسیجیان برآمده های جدید انقلاب برای اقتدار کشور هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک بسیج یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است، ابتکار امام (ره) برای تشکیل بسیج نشان داد که انقلاب اسلامی ایران بر پایه ای محکم بنا شده و ملت ایران در اوایل انقلاب بنا شده است. با همدلی شروع به همفکری کردند تا بسیج از مساجد خانه خدا شروع شود و مردم با بسیج مردمی برای حل مشکلات محله خود و حل مسائل و مشکلات فکر کنند.

با شروع جنگ تحمیلی، ملت ایران با بسیج مردمی آماده دفاع از انقلاب شد و نیروهای بسیجی از مساجد به جبهه اعزام شدند و مردان و زنانی که نتوانستند در جبهه حضور یابند، از رزمندگان اسلام حمایت کردند. عقب در جبهه و در دژ مساجد و بسیج در تمام صحنه های انقلاب پیشتاز است و دشمنان با او دشمنی می کنند زیرا او رهبر بسیج است.


حضور بسیجیان در همه عرصه ها

بسیجیان تا آخر عمر به نام اسلام و ولایت از انقلاب دفاع خواهند کرد، بسیجیان از اولین کسانی هستند که در تمام حوادث طبیعی و غیرطبیعی به یاری ملت شتافتند و ملت ایران به خوبی می داند که پس از دوران مقدس بسیج در تمام صحنه های انقلاب حضور داشت و در تمام قیام ها حضور پررنگی داشت تا او را خنثی کند و از آسیب رساندن به این انقلاب توسط شورشیان جلوگیری کند.

در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، بسیج اولین سازمانی بود که به مردم آسیب دیده کمک کرد و خدمات عالی ارائه کرد و امروز پس از 43 سال از عمر به برکت انقلاب، بسیج همچنان در خط مقدم کمک رسانی قرار دارد. مردم و مردم را رها نمی کنند که بمیرند ایران در مشکل است.

بسیجی با همه دشمنی هایی که این روزها و در اثر تبلیغات مسموم دشمنان در جنگ رسانه ای با او ایجاد شده است، اما همچنان جان خود را فدای ملت می کند، امروز نمایندگان خودخوانده او دل ها را نشانه گرفته اند. بسیجیانی که در تمام صحنه های این انقلاب حضور دارند، جان خود را فدای ملت ایران کردند، اما ملت بسیجی ایران بیش از هر زمان دیگری به فطرت پلید دشمنان خود آگاه است و هرگز فریب تبلیغات زهرآگین رسانه ای آنان را نخواهند خورد. بچه های بسیجی و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.


بسیج الگویی برای کشورها شد

امیرعلی جایدر امیری تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار صفیفلک با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: در 14 آذر سال 58 که بسیج به دستور امام (ره) تأسیس شد، هیچکس نبود. فکر می کردند روزی بسیج به مثابه جمعیت جهانی می شود بسیاری از مردم کشور در این نهاد مقدس حضور یافته و همیشه آماده خدمت به مردم هستند.

وی افزود: امروز می بینیم که برکت این درخت نیکو به کشورهایی غیر از ایران رسیده است و نه تنها بسیاری از این کشورها از بسیج الگو گرفته اند، بلکه ریشه و برگ این درخت خوب را در یک محور مقاومت چگونه با ظالمان جهان مقابله می کنند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: حزب الله لبنان، انصارالله، فاطمیون، زینبیون، حسینیون و علویون همگی از برکات این خاندان هستند و بسیجیان در هر جا که کمبود یا کمبودی وجود دارد، آماده ارائه خدمات هستند. ، زلزله، کرونا، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مدارج علمی، شاهد حضور بسیجیان هستیم.

امیری گفت: امروز بهترین دانش آموزان ما بسیجی هستند و در عرصه های علمی بسیار موفق بوده اند و تعدادی از مخترعان نیز بسیجی هستند که برای پیشرفت علمی تلاش می کنند که همه اینها نشان می دهد که بسیج هم جنبه رزمی و هم دفاعی دارد. و جنبه علمی و سازنده که برکات این نهاد روز به روز بیشتر می شود.


خدمت به مردم مهمترین هدف بسیج است

وی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر بسیجیان بار دیگر برای پاسداری از ارزش ها به میدان آمدند و با حضور خود طلیعه تحولات نوین انقلاب از جمله شهید عجمیان و سایر شهدای حافظ امنیت که از ثمره های شجره نامه بسیج و همه این موارد گویای این است که بسیج زنده است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به دشمنی دشمنان با سازمان بسیج، تصریح کرد: بسیجیان با انگیزه الهی در عرصه خدمت رسانی حضور دارند و به همین دلیل است که دشمنان هر نهاد و مردمی که برای خدمت به مردم گام بر می دارند مورد هجمه قرار می گیرند. اما قطعا بسیجیان با معیارهای الهی در مسیر سرافرازی جمهوری اسلامی ایران و راه شهدا حرکت می کنند و خدمت به مردم مهمترین هدف بسیج است.

امیری افزود: بسیج خاری است در چشم کسانی که به دنبال توطئه و فتنه و رانت و فساد هستند و در حوادث اخیر شاهد جنگ روانی و رسانه ای هستند و خشم دشمن نسبت به بسیج است. نشانه پویایی بسیج

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید