دولت سیزدهم با رویکرد جهادی پرچمدار خدمت به مردم است


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838975

ستاری با اشاره به جهاد تبیان گفت: دولت جدید با رویکرد جهادی پرچمدار خدمت به مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جمهوری اسلامی ایران نعمت بزرگی است و همه دستاوردها و خدمات جمهوری اسلامی ایران باید مشترک باشد. سفیر بهرام ستاری صبح امروز به نقل از فرماندار کوهدشت گفت: این نعمت می تواند الگو و جهشی در جهان باشد. ما امروز باید فکر کنیم و همه باید به عنوان یک وظیفه شرعی برای تبیین این نعمت عمل کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با این عظمت روزهای سختی را پشت سر گذاشته و در بحث جهاد توضیح آن تلاش جهادی با دشمنی با آن است. پس آن موقع تبیین جهاد ما حفاظت بود و امروز تبیین جهاد ما تبیین خدمات نظام است و باید بدانیم نظام جمهوری اسلامی برای ما چیست.

نماینده مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز رسالت مدیران بسیار سخت است و مردم انصافاً ثابت کرده اند که همیشه ثابت قدم، بصیر بوده اند و باید برای خدمت به مردم تلاش کنیم. هر چند همه دولت ها خدمات، فضیلت و معیار گفتمان حکومتی ارائه کردند، سیزدهم که مملو از گفتمان انقلاب است، می تواند با رویکرد جهادی این حصار و این گفتمان انقلابی را بشکند، اما با مردمی بودن دولت جدید، عرصه را برای مردم باز کرد. سرویس.

ستاری گفت: هرکس برای خدمت در این دولت ارزشی قائل نباشد به خودش توهین کرده است. دولت جدید جهادی امروز پرچمداری است که گفتمان نوظهور دفاع مقدس می تواند ناجی انقلاب اسلامی در مناطق مورد هجوم دشمنان باشد. و اگر به ماهیت گفتمان انقلاب اسلامی در گفتمان دولت جدید نگاه کنیم، می‌توان گفت که این چیزی است که از گفتمان‌های آن سال‌ها نشأت می‌گیرد که امروز در حال تبلور است و به سمت مردم استان‌مدار، خدمات‌مدار و خدمت‌گرایانه است. خدمات بدون قید و شرط باید همه باشد.

وی با بیان اینکه فرصت خدمت یک غنیمت است، افزود: ما باید خود را خادم ملت بدانیم و این قابل قبول نیست که مردم شکایت کنند و به سمت سیستم گلایه بیشتر حرکت کنند و ما به عنوان کسانی که فکر می کنیم باید خدمت کنیم. نظام باید تلاش کند و مدیر موفق کسی است که ویژگی های نظام اسلامی را در پرتو آن داشته باشد.

نماینده و سیاستمدار لرستان در مجلس گفت: بروکراسی اداری برای مردم زیبنده نیست و نیاز به پاسخگویی مناسب داریم و باید به این مهم بپردازیم و امروز در این حرکت اقتصادی باید به همه دولت کمک کنیم تا از نظر نظامی، فرهنگی و انقلابی برای خود موفق شوند. -بگذارید در انقلاب اقتصادی موفق شویم و به نتیجه برسیم.

لازم به ذکر است در این مراسم محمد مرادی به عنوان فرماندار کوهدشت معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید