«بسی» باید زبان مطالبات برحق مردم باشد

ساعت: 11:22
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785670

سرخس- حجت الاسلام بختیاری گفت: بسیج باید زبان مطالبات مردم باشد و از همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس ، در اولین روز از هفته ستاد فرماندهی بسیج و قرارگاه سپاه سرخس، گروه بسیجیان و کارکنان سرخس صبح امروز با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام محمد بختیاری امام جمعه سرخس در این نشست با بیان اینکه طاغوت ها همیشه در پیشگاه پیامبران الهی هستند، گفت: در مقابل این طاغوت ها عده ای همواره از پیامبران دفاع کرده اند.

امام سارحس با تاکید بر اینکه کلمه بسیجی در قرآن به عنوان «ربی» شناخته شده است، افزود: این حاخام ها «کسانی هستند که با بصیرت، اخلاص، استقامت و صبر با خداوند ارتباط برقرار می کنند.

وی با اشاره به ویژگی های بدجی نمونه در قرآن، تصریح کرد: بسیجیان فردی هستند که در تمام فعالیت های خود فقط برای خدا تلاش می کنند. بسیجی فردی است که مدام به خدای متعال می گویم هر چه دارم از تو زندگی و عبادت است.

حجت الاسلام بختیاری گفت: بسیج برای دیده شدن کار نمی کند; بسیج به عنوان شهید حاجی برای خدا کار می کند و خداوند او را بزرگ و نمایان می کند و بسیجی چون برای خدا کار می کند از جنگیدن خسته نمی شود.

امام جمعه ساراس خاطرنشان کرد: بسیجی نمی ترسد و ضعفی ندارد و دشمن خدا را نمی پرستد. بسیجی می داند که پاسداری از پیامبران الهی هزینه دارد و گاه جان نازنین خود را در این راه فدا می کند و خداوند متعال بسیج را با استقامت و بصیرت دوست دارد.

وی با بیان اینکه بدجنس ها اهل ولایت و اطاعت از حق هستند، افزود: بدجنس ها همیشه مشغول قرآن هستند و پیوسته آیات قرآن را پیش روی خود می بینند.

حجت الاسلام بختیاری با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج امروز در جبهه مقاومت در یمن، سوریه، لبنان و عراق گسترش یافته است، گفت: اگر تهدیدی متوجه جمهوری اسلامی ایران باشد، پاسخ آن در مرز رژیم اشغالگر قدس خواهد بود. .

امام جمعه ساراس رمز موفقیت ایرانیان را فرهنگ بسیجی می داند و می گوید: بسیج باید حقوق بشر را مطالبه کند. دشمن همواره از چالش ها برای ضربه زدن به مردم و کشور استفاده می کند.

وی افزود: بسیج باید مردم را سر صحنه نگه دارد و مراقب آنها باشد و از همه امکانات خود برای رفع مشکلات مردم استفاده کند.

حجت الاسلام بهتیاری در پایان تاکید کرد: بسیج باید زبان مطالبات مردم باشد. بسیج نه یک قدم عقب تر است و نه یک قدم جلوتر از روستا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید