بلاتکلیفی، مهمان آشنای تراکتور زنوزی


ساعت: 19:03
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914590

باشگاه تراکتورسازی بار دیگر مهمانی آشنای میان فصلی به نام بلاتکلیفی به راه انداخت و با چالش انتخاب سرمربی جدید مواجه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، زنوزی تراکتور در سنت دیرینه خود که همیشه در آستانه تغییر بوده، بار دیگر با یکی از تکراری ترین چالش های نیم فصل یعنی انتخاب سرمربی مواجه شده است.

این تیم در طول عمر خود با مالکیت یک تاجر متمول تبریزی در چهار فصل و نیم 15 سرمربی نیمکت نشین خود را به خود اختصاص داده است که از این نظر یکی از بی ثبات ترین تیم های فوتبال کشور لقب گرفته است.

از کن توشاک و قربان بردیف معروف گرفته تا محمد تاخی و ساکت الهامی بی نام و نشان، فرمانروایانی هستند که پشت چرخ تراکتورهای دوران خصوصی سازی نشسته اند.

در این میان اتکا به مربیانی که هیچ تجربه ای در حرفه مربیگری ندارند، این باشگاه را نیز به آزمایشگاه آزمون و خطا تبدیل کرده است.

به گفته کارشناسان، تعویض های پی درپی مهمترین نقش را در ناکامی های تیم محبوب آذربایجان داشته و این موضوع برای هواداران این تیم آزاردهنده شده است.

البته ناگفته نماند که انتخابات ناقص با سوگیری آشکار علیه میلیون ها هوادار تراکتورسازی نیز در بروز این بی ثباتی ها تأثیر غیرقابل انکاری داشت.

یعنی بلاتکلیفی میهمان آشنای باشگاه تراکتورسازی در زمان هدایت محمدرضا زنوزی بوده است که بارها درب باشگاه را زده و هیچ گاه متوقف نشده است!

باید دید چه تیمداری و مدیریتی که در فوتبال داخلی نشان داده اند پایان تلخی دارد، سرنوشت پرطرفدارترین تیم آسیا چه خواهد شد؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید