بلاتکلیفی در مورد تمدید قرارداد با ستاره سرخ

قرارداد صلاح با لیورپول در ژوئن 2023 به پایان می رسد، اما مذاکرات برای تمدید قرارداد هنوز کامل نشده است.
پیش از این گفته می شد مذاکرات دو طرف برای امضای قرارداد جدید به بن بست رسیده است زیرا لیورپول نمی خواهد شرایط مالی این بازیکن را بپذیرد، اما چند روز پیش بسیاری از منابع خبری اعلام کردند که صلاح منصرف شده است. در آستانه رسیدن به توافق بود. رهبری لیورپول قرار دارد.
ستاره مصری در پاسخ به سوالی درباره شرایط قراردادش به اسکای اسپورت گفت: «خبر زیادی در دست نیست، اما آنچه می توانم صادقانه بگویم این است که مسائل زیادی وجود دارد که مردم چیزی در مورد آنها نمی دانند. “این تنها چیزی است که می توانم بگویم.”

وی با اشاره به دیدارهای مهم مقابل لیورپول افزود: نمی توانم خودخواه باشم و در مورد وضعیتم صحبت کنم. ما در مهمترین لحظه برای تیم هستیم، بنابراین باید در مورد تیم صحبت کنم و روی بازی های آینده با تیم تمرکز کنم و این مهمترین چیز است. امیدوارم همه ما خوشبین تر باشیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.”
صلاح در پاسخ به این سوال که آیا مطمئن است قرارداد جدیدی با لیورپول امضا خواهد کرد، گفت: نه می توانم بگویم بله و نه می توانم بگویم، اما قبلاً بارها در مورد درخواستم صحبت کرده ام. اما باز هم می گویم که نمی توانم وارد جزئیات سمت قراردادی خود شوم زیرا موضوع بسیار حساسی است. این تیم باید برنده شود و من نمی توانم فقط با صحبت در مورد قراردادم در جریان اخبار باشم. من فقط روی این تیم تمرکز می کنم و بس.

دیدگاهتان را بنویسید