بلاتکلیفی مالکان زمین های تعاونی جانبازان و شهرداری قزوین + فیلم

ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785384

جمعی از مالکان زمین های تعاونی اداره ثبت احوال ایثارگران و شهرداری با تجمع مقابل شهرداری قزوین نارضایتی خود را از عدم صدور پروانه ساختمانی اعلام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح قزوین ؛ جمعی از تعاونی های اداره ثبت احوال ایثارگران و شهرداری صبح امروز با تجمع مقابل شهرداری قزوین نارضایتی خود را از عدم صدور پروانه ساختمانی و بلاتکلیفی منطقه اعلام کردند.

بر اساس بررسی های خبرنگار صبح قزوین این مناطق باید توسط شهرداری قزوین تفکیک و تعریف شود و متاسفانه اقدامات بعدی این افراد هنوز مورد توجه قرار نگرفته است.

عضو تعاونی مسکن شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی گفت: در حالی که مالکان زمین در منطقه باراجین و روبروی دانشگاه آزاد قزوین از اقشار ضعیف جامعه هستند، زمین در بیست سال گذشته بلااستفاده مانده است و از شهرداری مرکزی می خواهیم به این موضوع رسیدگی کند.

وی افزود: برای تفکیک و تعیین هدف زمین چندین نامه به شهرداری ارسال کردیم اما شهرداری ما را به شهرداری سه ماهه، شهرسازی راه و مدیریت املاک جهت رفع مشکل راهنمایی می کند و در حال انجام است. بین این مقامات حل نشده است و این چرخه ادامه دارد.»


86db4b66 05aa 42ad b043 0b83ef71c8dd خبر خاکستری

این عضو تعاونی یادآور شد: از وضعیت موجود و بلاتکلیفی گلایه داریم. این زمین ها با هزاران امید خریداری شده است و از مسئولان اعم از شورای شهرداری، شهرداری و دولت می خواهیم به وضعیت موجود رسیدگی کنند تا به نفع مالکان تصمیم گیری شود.


وی اذعان داشت: تقریباً تمامی بندهای 55 و 56 مربوط به انجمن مسکن شهرداری و بند 8 مربوط به ثبت اسناد است که در مجموع 300 عضو دارد. فروخته شد و امروز شهرداری ادعا می کند که این زمین ها کشاورزی است. ; کمیسیون ماده 5 در سال 92 حدود 20 درصد از مساحت اشغال شده را به گردشگری، تفریح ​​و ورزش اختصاص داد.

یکی از اعضای تعاونی مسکن شهرداری قزوین در پایان گفت: اطلاعات مربوط به نامه نگاری ها متناقض است و می خواهیم به این موضوع رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید