بلوک رسانه ای مقاومت در تبدیل اضطراب به روشنگری بسیار مؤثر است


ساعت: 19:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921450

غربی‌ها مدت‌هاست که رسانه‌ها را تحریم کرده‌اند و با جنگ سرد و هر بار که صدایی علیه نظرات آنها بلند می‌شود دست به اقدام می‌زنند و این دیکتاتوری رسانه‌ای تنها رسانه‌های ایران را هدف قرار نمی‌دهد و ما همیشه شاهد این هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید برزگر فعال رسانه ای در گفتگو با شیراز وی در خصوص نظارت و اهمیت رسانه واکنش نشان داد و در پاسخ به این سوال که تحریم رسانه ها و اصحاب رسانه تا چه اندازه شرایط رسانه ای را به برتری خبر می رساند؟ وی گفت: آنچه امروز در حال گسترش است، فعالیت رسانه های جمعی است، متاسفانه برخی رسانه های بیگانه با تحریف واقعیت، اذهان عمومی را تشویش می کنند. لندنی ها و… برعکس این مقوله کار می کند و طبیعتا آنچه به نفع کشور ما نیست برایشان مهم است.

وی افزود: معتقدم تحریم رسانه‌ها و چهره‌هایی که سلیقه و تمایل شخصی را در اولویت قرار می‌دهند، خوراک خوبی برای جریان شر است تا به خواسته‌های خود برسند.

برزگر در پاسخ به این سوال که آیا کشورهایی غیر از ایران تحت تحریم رسانه ای قرار گرفته اند، گفت: معمولاً هر دولت یا دولتی که در مقابل استکبار و قدرت های سلطه گر جهانی بایستد، مشمول این تحریم ها می شود که البته به گفته سیاستمداران غربی و اروپایی این تحریم ها را نسبت می دهند. اکثر تحریم ها در انواع مختلف علیه ایران.

این فعال رسانه ای در پاسخ به این سوال که دشمن در تحریم رسانه ای معمولا کدام رسانه ها و شخصیت های رسانه ای را هدف قرار می دهد؟ وی پاسخ داد: رسانه‌هایی که واقعیت اصل نوع داستان را روشن می‌کنند و شخصیت‌هایی که زیرکانه عمل می‌کنند و همیشه زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی پیشروی می‌کنند، بیشتر در کانون توجه قرار دارند.

آیا تحریم رسانه ای و چهره های رسانه ای جمهوری اسلامی الگوی موفقی برای استکبار است یا خیر؟ یک سوال دیگر هم مطرح شد که برزگر به آن پاسخ داد و افزود: بر اساس تجربیات گذشته، هرگونه توطئه ای که دشمن طراحی و اجرا کرده باشد، پس از خنثی شدن نقش آن مردود است.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه می توان با تحریم رسانه ای مخالفت کرد؟ وی همچنین پاسخ داد: معمولا رسانه ها یا بهتر است بگوییم جریان لیبرال غربی با روی آوردن به اخلاق رسانه ای غیرحرفه ای به دنبال تنش و درگیری در کشورهای مستقل هستند که باید با شفاف سازی ماهیت خود با آن مقابله کنند.

وی در پاسخ به سوال آخر شیرازه مبنی بر اینکه تشکیل بلوک رسانه ای در کشورهای مقاومت در برابر رویکرد استکباری تحریم چقدر موثر است؟ بنابراین پرداخت بلوک رسانه ای در حوزه مقاومت در تبدیل اضطراب به روشنگری بسیار کمک کننده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید