بلیت سینما از فردا نیم بها می شود


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902656

همزمان با ایام ربیع الاول و ماکارن، شورای راهبردی اکران با برگزاری جشن مهر سینمای ایران در استان های مختلف کشور، سینماهای کشور را به مدت دو هفته نیم بها تصویب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی؛ چهاردهمین جلسه شورای راهبردی اقران عصر گذشته 27 مهرماه با حضور محمد خزایی رئیس سازمان سینمایی در سالن نمایش شهید آوینی و جلسات سازمان سینمایی برگزار شد.

غلامرضا موسوی، منوچهر شاهسواری، حبیب ایل بیگی، محمدقاصد اشرفی، علی سرتیپی، روح الله سهرابی، هاشم میرزاخانی، محمدحسین جعفریان، محمدرضا فرجی، علیرضا اسماعیلی، محمد احمدی و یزدان عشیری از جمله حاضران در این نشست بودند.

در چهاردهمین جلسه شورای راهبردی اکران، شناسایی راهکارهای مختلف برای تداوم رونق و حمایت از اقتصاد سینما، توسعه تعاملات با تلویزیون و شهرداری برای گسترش بسترهای تبلیغاتی فیلم و طرح شورای صنفی مطرح شد. برای تنظیم برنامه نمایش فیلم و غیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مصوب شد به منظور تقویت چرخه اکران فیلم، ضمن بهره گیری از ظرفیت تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات شهری، در کنار تجلیل از تمبر سینمای ایران در استان ها و مناطق مختلف کشور، سینماها طرفداران نیم بها را اتخاذ کنید.

این تصمیم از فردا چهارشنبه 30 مهرماه در سینماهای سراسر کشور اجرایی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید