بلیط سینما نیم بها برای خانواده های دارای 3 فرزند


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888215

یکی از اعضای کمیته فرهنگی مجلس گفت: این تخفیف ها برای تشویق مردم به سینما بود و همچنین برای قانون جمعیت جوانان، قانونی را تصویب کردیم که خانواده های دارای سه فرزند می توانند برای خود و شما بلیت نیم بها بگیرند. فرزندان.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در شرایط افزایش فشار اقتصادی، حتی پس از کاهش کرونا، وضعیت گیشه سینمای ایران همچنان رو به افول است. در همین راستا، زهرا سادات لاجوردی، عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی، در برنامه سینماچی رادیو جوان به بررسی اقدامات مجلس برای رفع این مشکل پرداخت.

لایوردی در ابتدا در پاسخ به سوال علی مرادانی درباره اقدامات اجرایی و عملیاتی مجلس برای بهبود وضعیت بد گیشه سینما گفت: من به عنوان یکی از اعضای کمیسیون فرهنگ می گویم امتیازاتی داده شده است که مردم تشویق شوند به سمت گیشه بروند. سینما و همچنین در مورد قانون جوانان، قانونی را هم تصویب کردیم که خانواده های سه فرزند می توانند برای خود و فرزندانشان بلیت نیم بها بخرند.

وی ادامه داد: به طور مرتب از دستگاه های مختلفی که متولی اجرای این قانون هستند برای نظارت بیشتر دعوت می کنیم و از آنها می خواهیم که قانون را اجرا کنند. در این زمینه من پیامی مبنی بر وجود مانع نشنیده ام، اما با دقت بیشتری بررسی خواهیم کرد که مادر و سه فرزندش بتوانند برای اعضای خانواده بلیت نیم بها تهیه کنند.

لاجوردی در پاسخ به مجری سینماچی و سوالی مبنی بر اکران فیلم هایی مانند تی تی و بازیوو که زنان در آن نقش های برجسته ای دارند، گفت: فرصت دیدن این فیلم ها را نداشته ام اما حتما سعی می کنم آن ها را ببینم و مرور کنم. در آینده ی نزدیک.

سینماچی به تهیه کنندگی سمانه شهبندی و تدوین و اجرای علی مرادخانی جمعه ها ساعت 16 به صورت زنده از رادیو جوان پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید