تاخیر در اجرای طرح های مسکن غیرقابل قبول است/ اهدای مسکن رایگان به خانواده های دارای چهار فرزند


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917634

بهمن امیری مقدم گفت: خانواده های دارای 4 فرزند مسکن رایگان بگیرند که این یک نوع سیاست تشویقی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سیزدهمین جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه با حضور مدیرکل استان و رؤسای دستگاه های اجرایی دستور برکناری فرماندار کنگاور در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

در این جلسه روند پیشرفت پروژه های مسکن در شهر کرمانشاه و سایر شهرستان ها بررسی شد. پروژه های سراج، ستاد امام (ره)، بنیاد مصطفان، مرادآباد، نیروهای مسلح و شهرداری از جمله پروژه های شهر کرمانشاه بود که با نظر کارشناسان، رئیس سازمان نظام مهندسی، مدیر، پیشرفت و مشکلات آن بررسی شد. راه و شهرسازی و استاندار.

بهمن امیری مقدم با انتقاد از کندی پیشرفت برخی پروژه ها گفت: باید جلسات کارشناسی افزایش یابد و از این پس هر 15 روز یکبار جلسه شورای مسکن تشکیل شود.

استاندار کرمانشاه خواستار تسریع در پروژه های ملی مسکن شد و گفت: جلسات کارشناسی در خصوص تسهیلات، مسائل زیربنایی، تسهیلات، نقشه برداری و… باید به طور مکرر برگزار شود و مشکلات و چالش ها در همان جلسه بررسی شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه چشم انداز اقتصادی برای پروژه ها وجود ندارد گفت: مسکن و اشتغال دو مقوله اساسی و حیاتی در زندگی مردم است که باید با برنامه ریزی دقیق تکمیل شود.

امیری مقدم گفت: اولویت با ساخت مسکن ارزان قیمت برای خانواده های دو فرزند و بیشتر باشد.

وی با بیان چالش پیری جمعیت، خاطرنشان کرد: خانواده های دارای 4 فرزند باید مسکن رایگان دریافت کنند که این یک نوع سیاست تشویقی است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همه ما در قبال مردم مسئولیم گفت: باید تلاش کنیم تا با جبران عقب افتادگی پروژه های مسکن، شیفت کاری پیمانکاران دو برابر شود.

وی با تاکید بر اینکه این نوع تعلل در پروژه های مسکن که امید و آرزوی مردم برای مالک شدن است پذیرفته نیست، تصریح کرد: اگر زیربنای پروژه ای به درستی ساخته شود اکنون با این چالش ها و عدم پیشرفت مواجه نخواهیم شد. .

لازم به ذکر است «حذف پروژه های عمرانی و آزاد» از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید