سامانه اعطای زمین یا مسکن به خانواده های دارای 3 فرزند فعال شد


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837748

سامانه اعطای زمین یا مسکن به خانواده های دارای 3 فرزند و بیشتر در سایت وزارت راه و شهرسازی فعال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سامانه ثبت نام برای اخذ زمین یا مسکن خانواده های دارای 3 فرزند و بیشتر در سایت وزارت راه و شهرسازی به نشانی https://saman.mrud.ir/ فعال شد.

بر این اساس، متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ است، می‌توانند با مراجعه به بخش «ثبت نام مسکن ملی» در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن، گزینه «متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر «بر اساس در قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت فعال را انتخاب کنید و سپس درخواست ثبت نام در بخش سرپرستی را ارسال کنید.


مهم ترین شرط در این قانون این است که زاد و ولد در شهری که پدر یا فرزند در آن متولد شده است از 2.5 بیشتر نباشد.

همچنین متقاضیانی که قبلا در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، نمی توانند همزمان از امتیازات طرح های حمایتی نهضت ملی و قانون حمایت از خانواده و جوانان استفاده کنند.


خانوارهای واجد شرایط ثبت نام شده در نهضت ملی مسکن چگونه باید اطلاعات خود را ویرایش کنند؟

اما در صورتی که متقاضیان این تسهیلات (زمین یا مسکن خانوارهای دارای 3 فرزند یا بیشتر) در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده باشند، باید وارد سامانه نهضت ملی مسکن شده و اطلاعات خود را به شرح زیر ویرایش کنند.

1 متقاضی کارت خود را در قسمت “بررسی و درخواست های بعدی” وارد کرده و اطلاعات سرپرستی خود را ویرایش می کند.

2. در صورتی که متقاضی پس از مراجعه به کارت خود در قسمت «بررسی و پیگیری درخواست سامانه» به ویرایش اطلاعات خود دسترسی نداشته باشد، باید درخواست های قبلی خود را لغو و مجددا ثبت نام کنید (طبق مراحل و عکس ها در پایین). دوستت دارم


مژده برای کسانی که فرم “ج” قرمز است / می توانید ثبت نام کنید

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، متقاضیانی که فرم ج آنها قبلا قرمز شده و از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن مانند اخذ مسکن مهر یا زمین دولتی استفاده کرده اند، می توانند ثبت نام و از مزایای قانون برای جمعیت جوان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید