شروع ثبت زمین و واگذاری مسکن خانوارهای دارای 3 فرزند + مشخصات

شروع ثبت زمین و واگذاری مسکن خانوارهای دارای 3 فرزند + مشخصات

روز جدید : معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از آغاز ثبت نام واگذاری زمین یا مسکن به خانواده های دارای 3 فرزند خبر داد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: با عنایت به قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت در خصوص واگذاری زمین یا مسکن به خانواده ها پس از تولد فرزند سوم یا بیشتر. به اطلاع متقاضیان فرزند سوم به بالا می‌رساند. می‌توانند بعد از تاریخ 24.08.1400 با مراجعه به بخش ثبت نام نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن saman.mrud.ir، با انتخاب گزینه «متقاضیان سه نفر به بالا». اطفال (قانون حمایت از خانواده و جوانان) «در مورد سرپرستی برای ثبت نام اقدام کنید.

بدیهی است پس از ثبت نام داوطلبان در صورت احراز شرایط داوطلب نسبت به سایر اقدامات مطابق ضوابط و مقررات مربوط اقدام خواهد شد.

* سایر ملاحظات:

تبصره 1: این خانوارهای دارای سه فرزند یا بیشتر (که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از 24.08.1400 می باشد) مشمول مزایای قانون حمایت از خانواده و جوانان در حوزه مسکن می باشند که علاوه بر حضور در شرایط لازم، نرخ باروری در شهری که پدر یا فرزند متولد شده است نباید از 2.5 بیشتر باشد.

تبصره 2: متقاضیانی که قبلاً در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، هم از امتیاز طرح‌های حمایت از نهضت ملی و هم از قانون حمایت از خانواده و جوانان استفاده نمی‌کنند. متقاضیانی که واجد شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانان هستند و قبلاً در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند می توانند به یکی از روش های زیر از این قانون بهره مند شوند:

الف- در صورتی که متقاضی به ویرایش اطلاعات خود دسترسی دارد، کارت خود را در قسمت «بررسی و پیگیری درخواست‌ها» وارد کرده و اطلاعات قیم خود را ویرایش کنید.

ب- در صورتی که متقاضی پس از مراجعه به کارت خود در قسمت «بررسی و پیگیری درخواست سامانه» به ویرایش اطلاعات خود دسترسی نداشته باشد، باید درخواست های قبلی خود را لغو و مجدداً ثبت نام.

دیدگاهتان را بنویسید