بلیت نیم بها روز ملی سینما در مازندران


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896805

سید سعید پور قاسم درباره برگزاری برنامه های روز ملی سینما در مازندران گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده برای تجلیل از سینمادوستان به مدت دو روز قیمت بلیت را به نصف کاهش دادیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید سعیدپور قاسم در گفتگو با بلاگ با تبریک 21 شهریور روز ملی سینما اظهار داشت: برگزاری ویژه برنامه روز ملی سینما در استان مازندران در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از خدمات ارائه شده در سینماهای استان گفت: برای جلب توجه بازدیدکنندگان به هنر هفتم، طرح توسعه سینماهای استان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر امور سینمایی مازندران از تصویب طرح نوسازی سینمای استان مازندران خبر داد و افزود: این طرح در شهرهای ساری و آمل اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: در پروژه مرکز استان مازندران تعداد سالن های سینمایی سپهر ساری به پنج سالن افزایش می یابد و در هر سالن فیلم های روز نمایش داده می شود.

پورقاسم خاطرنشان کرد: در نظر داریم تعداد سالن های سینما را در سینما بهمن آمل که در حال حاضر دارای دو سالن فعال است به چهار سالن برسانیم.

وی با اشاره به وسعت سینما سپهر ساری برای برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری گفت: امسال جشنواره ها و همایش های متعددی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مدیر امور سینمای مازندران درباره اجرای برنامه های روز ملی سینما در استان مازندران گفت: بر اساس برنامه ریزی برای تجلیل از سینمادوستان قیمت بلیت را به مدت دو روز در این هفته به نصف کاهش دادیم.

وی یادآور شد: طرح عرضه بلیت نیم بها سینما در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به مناسبت روز ملی سینما اجرا شد و طرح عرضه بلیت نیم بها فیلم در طول سال به طور روتین در عملیات جدول پخش سینماها گنجانده شده است. .

مدیرکل امور سینمایی مازندران گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به گیشه و به صورت اینترنتی بلیت نیم بها ویژه سینماهای روز را تهیه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید