بنزین منزل علم الهادی پدر همسر رئیس جمهور را قطع کردند!

بنزین منزل علم الهادی پدر همسر رئیس جمهور را قطع کردند!

گاز یکی از شهرهای خراسان رضوی (که خود استان علم الهادی است) به طور کامل قطع شد. اکثر مشترکان شهرستان تربت جام خراسان رضوی گاز ندارند. همچنین در شرایطی که سرمای شدید آغاز شده است.

به جز تهران، همدان، اصفهان، سمنان و گیلان، ادارات خراسان و مقاطع مختلف، مدارس و دانشگاه ها از یکشنبه تا پایان هفته تعطیل هستند.

آیا در این شرایط دغدغه کلامی مشکلات مردم است؟ مردمی که نه تنها امرار معاش، بلکه امروز زندگی روزمره شان با تصمیمات یک داماد و دخترش اداره می شود؟

خطبه‌های نماز جمعه این هفته آیت‌الله علم الهادی را که بر سؤالات زیر متمرکز است، ببینید:

نباید تسلیم برخی افراد بی حجاب و بی دین شد. رادیو را تمیز کنید و وسایل پوسیده یا آلوده را دور بریزید.

رسانه ها و مطبوعات نباید از یک مشت سلبریتی فاسد به عنوان مرجع استفاده کنند. هنر، سینما و وزارت ارشاد باید تحت کنترل باشد

شبکه های مجازی افسارگسیخته تحت کنترل هستند. اینستاگرام و واتس اپ شبکه های مجازی ماسونی هستند، نباید فیلتر شوند.

شما حق ندارید زیر پای هنرمندان فاسدی که در جشنواره فجر با جنبش برانداز صهیونیستی همدردی و سخنرانی کردند، فرش پهن کنید.

وزارت عفاف موظف است از تولید البسه غیرمجاز و نجس جلوگیری کند.

همانطور که می بینید بدبختی ها و مشکلات ملت در کلام کلام جایی ندارد. با توجه به سرمای فزاینده، قطعی گاز، پریشانی مردم و دوری آیت الله از زندگی عادی مردم، پیشنهاد می کنم گاز منزل آیت الله علم الهدی قطع شود تا تغییری ایجاد شود. در نگرانی هایش

می دانیم که با بستن گاز منزل آیت الله، ایشان را در تنگنا قرار می دهد. اما این کار برای آنها و دامادشان و مردم برکت دارد. او هم ثواب زندگی با مردم را برای آنها دارد و هم پاداش «مقاومت» در برابر «سختی» را برای ایستادن بر موضع خود.

دیدگاهتان را بنویسید