بنزین و گازوئیل گران نیستند

بنزین و گازوئیل گران نیستند

روز جدید یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر قرار است تغییر قیمتی انجام شود باید در لایحه بودجه سال آینده درج شود یعنی. اگر دولت پیشنهادی داشته باشد باید آذرماه ارائه شود و اسفندماه در مجلس بررسی شود اما به هر حال الان همه مسئولان موافق هستند افزایش قیمت بنزین و گازوئیل نخواهیم داشت.

وی گفت: بحث افزایش قیمت بنزین و گازوئیل نمی تواند مطرح شود. امسال هیچ یک از انرژی گران نخواهد بود.»

وی افزود: اگر قرار است تغییر قیمتی اعمال شود باید در لایحه بودجه سال آینده درج شود یعنی اگر دولت پیشنهادی دارد آذرماه ارائه شود و اسفندماه در مجلس بررسی شود اما در هر در این صورت، همه کارمندان موافق هستند که قیمت بنزین افزایش خواهد یافت. «و ما گازوئیل نخواهیم داشت.

یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس درباره احتمال تغییر در روند توزیع نیز تصریح کرد: فعلا تغییری در سهمیه ها و نحوه توزیع بنزین نداریم. ابتدا باید مشکلات فعلی را حل کنیم و می‌توانیم به سمت ارز تک نرخی برویم و دولت می‌تواند ارز را با نرخ ثابت تامین کند، هرچند ممکن است نوساناتی وجود داشته باشد، اما در حد سنت است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت کنترل نرخ ارز توسط دولت و حفظ ارزش پول ملی در سطح واقعی، فشار بر مردم برای تامین نیازهای خود به حساب دهک های نیازمند منتقل می شود.

عباسی تاکید کرد: اگر به سمت انحصاری ارز حرکت کنیم و توجه ما به کشورهای اطراف معطوف شود، منابع ایران به سفره همسایگان نمی رود و مردم کشورمان از آن سود می برند.

دیدگاهتان را بنویسید