بنیاد ملی بازی و رسانه ملی تفاهم نامه ای امضا کردند


ساعت: 14:18
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880848

بر اساس تفاهم نامه بنیاد ملی بازی سازی و معاونت صدای رسانه ملی؛ همکاری های مشترکی برای ترویج بازی های ایرانی و سواد مصرف بازی در خانواده ها ایجاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بنیاد ملی بازی های رایانه ای و معاونت صدا و سیما برای مشارکت و همکاری در طراحی، تولید و توزیع محصولات صوتی با موضوع تبلیغات و ترویج فرهنگ صحیح استفاده از سرگرمی های دیجیتال و بازی های رایانه ای تفاهم نامه همکاری امضا کردند. برگزاری کمپین ها و رویدادهای مشترک

این تفاهم نامه بر اساس تقسیم کار شورای عالی فضای مجازی در تصویب سند «سیاست های حاکم بر برنامه ملی بازی» به امضای مدیرعامل بنیاد ملی بازی و معاونت صدا و سیما رسید.

سید صادق پژمان در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به ظرفیت معاونت صدا در ارائه محصولات بازی سازان ایرانی و ارتقای سواد مصرف بازی در بین خانواده ها گفت: اکوسیستم بازی های دیجیتال ترنس است. – زمینه سازمانی و همگرایی و هم افزایی بین دستگاه ها، حل مسئله را تسریع می کند.» موجود در این زمینه.


نظارت بر اجرای تفاهم نامه

علی بخشی زاده معاون صدای سازمان صدا و سیما امضای این تفاهم نامه ها را اولین گام اجرایی در راستای تحقق اهداف مشترک عنوان کرد و گفت: کارگروهی در معاونت صدا موظف شده هر شش ماه یک بار گزارشی را ارائه کند. در مورد اجرای مفاد این یادداشت تفاهم برای ارزیابی اثربخشی این اقدام مشترک در نظر عموم.


مهمترین اهداف تفاهم نامه

تبیین جنبه های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، روانی و اقتصادی بازی های رایانه ای و سرگرمی های دیجیتال برای مخاطبان رادیو و افزایش سواد فضای مجازی، بازی های رایانه ای و سرگرمی های دیجیتال در بین مخاطبان شبکه های رادیویی به ویژه خانواده ها از اهداف این قرارداد سرمایه گذاری مشترک است. همکاری

توسعه فضای کسب و کار در صنعت بازی های رایانه ای، توسعه برنامه های پژوهشی، حمایت از نخبگان، شرکت ها و موسسات دانش بنیان، گسترش بازار و افزایش صادرات بازی های رایانه ای بومی و ایجاد فرصت های شغلی از دیگر رویکردهای مورد نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای است. و معاونت صدای رسانه ملی.که در قالب این تفاهم نامه پیگیری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید