بهترین نرم افزار تحلیل ارز دیجیتال


ساعت: 18:26
تاریخ انتشار: 1401/06/18
کد خبر: 1896244

چه مبتدی باشید و چه سال ها در زمینه ارزهای دیجیتال فعال بوده اید، نرم افزار تحلیل ارز دیجیتال می تواند به شما در کاهش ریسک کمک کند.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ارزهای دیجیتال آنها بخش اعظم جهان را تصرف کرده اند و اکنون نزدیک به 00010 ارز دیجیتال در سایت CoinMarketCap در لیست است. از آنجایی که این روزها سرمایه گذاری محبوبی است و بسیاری از سرمایه گذاران مبتدی بدون دانش کافی جذب ارزهای دیجیتال شده اند، باید نرم افزار تحلیل ارز دیجیتال من یک آشنایی دارم با نرم افزار تحلیل ارز دیجیتال می توانید اطلاعاتی در مورد آن بدست آورید تحلیل و بررسی ارز دیجیتال آنچه را که نیاز دارید جمع آوری کنید



10 نرم افزار تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران


چه مبتدی باشید و چه سال ها در زمینه ارزهای دیجیتال فعال بوده اید، نرم افزار تحلیل ارز دیجیتال آنها می توانند به کاهش خطر کمک کنند. در اینجا 10 مورد از بهترین ابزارهای تحقیق و تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال آورده شده است:




1. قصابها


قصابها یک جمع‌آوری داده رمزنگاری با ابزارهای مفید تجزیه و تحلیل نمودار که به شما امکان می‌دهد این این به شما امکان می دهد تصمیمات تجاری بهتری بگیرید. فیلترهایی مانند قیمت و حجم بازار که می توانید از آنها برای سفارشی کردن تحقیقات خود برای سکه های مختلف استفاده کنید.


شما می توانید از قصابها استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید از این ابزار تحلیل رمزنگاری بیشترین بهره را ببرید و از همه ویژگی‌های آن استفاده کنید، می‌توانید حساب خود را با پرداخت سالانه 24.99 دلار در ماه ارتقا دهید. مساری پرو ارتقا دهید




2. گلاسنود


گلاسنود بستر داده و اطلاعات در امتداد زنجیره است، به این معنی که داده ها را از تعدادی بلاک چین مختلف جمع آوری می کند تا به طور دقیق فعالیت شبکه های رمزنگاری را اندازه گیری کند و سپس از آن داده ها برای ارائه سرمایه گذاران استفاده می کند. شما می توانید از گلاسنود برای بررسی شاخص های بازار برای هر ارز و مشاهده تعداد آدرس های فعال با تراکنش های موفق استفاده کنید. علاوه بر این، این پلتفرم داده های قیمت را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.



گلاسنود دسترسی رایگان به داده های “سطح 1” را ارائه می دهد که هر 24 ساعت به روز می شود. اشتراک های پولی 29 دلار است و سطوح بیشتری از داده ها و اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می دهد.



7b616fce 6454 4ebb 8c12 11b7912e6e77 خبر خاکستری



3. LunarCrush


LunarCrush یک پلتفرم هوش اجتماعی است که داده‌های شبکه‌های اجتماعی را تجزیه و تحلیل می‌کند تا نه تنها فعالیت بازار و داده‌های تراکنش، بلکه احساسات سرمایه‌گذاران را نیز ارزیابی کند. برای درک تأثیر احساسات بر ارزهای دیجیتال، فقط باید به این نگاه کرد که چگونه تأثیرگذاران اجتماعی تنها با ذکر نام بیت کوین و دوج کوین باعث نوسانات شدید قیمت در بازار ارزهای دیجیتال شده اند. LunarCrush اطلاعات کاملی در مورد تأثیر اینفلوئنسرها به مخاطبان شما ارائه می دهد و به شما امکان می دهد تأثیرگذاران، ارزها و صرافی هایی را که بیشتر مورد علاقه شما هستند دنبال کنید.



4. متریک سکه


متریک سکه اطلاعات مالی ارزهای دیجیتال، داده‌های بازار، شاخص ارزهای دیجیتال، داده‌های شبکه و سایر ابزارهای تحلیلی را ارائه می‌کند تا به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه درباره ارز دیجیتال کمک کند. این پلتفرم به شما امکان می دهد به بیش از 100 دارایی و بیش از 400 معیار از جمله دسترسی داشته باشید حمل و نقل شناور رایگان و کلاه متوجه شد دسترسی داشتن




5. خلق و خوی


خلق و خوی یکی دیگر از ابزارهای تحلیل ارز دیجیتال. سکو خلق و خوی داده ها در امتداد زنجیره و رسانه های اجتماعی را برای بیش از 2000 ارز دیجیتال فراهم می کند و به شما کمک می کند تا حرکت قیمت هر ارز دیجیتال را پیش بینی کنید.



همچنین می توانید اعلان ها را برای خود تنظیم کنید خلق و خوی تنظیم کنید تا هنگام افزایش یا کاهش قیمت ارز مورد علاقه شما اعلان دریافت کند.



استفاده از نسخه اصلی این پلتفرم رایگان است، اما برای حساب های پیشرفته باید 149 یا 399 دلار در سال پرداخت کنید. در حساب پیشرفته، ابزارهای تجزیه و تحلیل اضافی، داده های تاریخی و سطوح بالاتر پشتیبانی فنی را دریافت می کنید.




e5eef4de d71c 4279 ae6e 1373cd01c55c خبر خاکستری



6. CoinGecko


CoinGecko یکی از بزرگترین گردآورنده های داده است که قیمت ارزهای دیجیتال را بر اساس ارزش بازار ردیابی می کند. می توانید تغییرات قیمت را برای بیش از 10000 سکه و بیش از 500 صرافی ارزهای دیجیتال مشاهده کنید.



علاوه بر ردیابی ارزها و توکن ها بر اساس ارزش بازار و مبادلات بر اساس حجم معاملات، این پلتفرم تجزیه و تحلیل عمیقی از بازار کریپتو ارائه می دهد. CoinGecko همچنین پیوندهایی به شبکه های اجتماعی هر فرد در فیس بوک، توییتر، ردیت و غیره ارائه می دهد.



این پلتفرم نیز مانند سایر پلتفرم ها رایگان است و می توانید بدون پرداخت هزینه از امکانات آن استفاده کنید. همچنین صورت حساب ها حق بیمه و حق بیمه + با قیمت 49.90 دلار و 99 دلار در سال در دسترس هستند که شامل ویژگی های پیشرفته و استفاده از آن می شود CoinGecko بدون دیدن تبلیغات




7. CoinMarketCal


شما استفاده میکنید CoinMarketCal می توانید اتفاقات دنیای ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید زیر نظر دهید و از تاثیرات آن بر تغییر قیمت ارزهای دیجیتال آگاه باشید.



CoinMarketCal یک تقویم ارز دیجیتال که شما را از تمام رویدادهای مرتبط با ارزهای دیجیتال مطلع می کند. اگر به رویدادهای خاصی علاقه دارید که فکر می کنید احتمالاً روی قیمت ارز مورد نظر شما تأثیر می گذارد، به سادگی آن سکه را در پلتفرم جستجو کنید و با چند کلیک می توانید تمام رویدادهای لیست شده برای آن ارز را مشاهده کنید. .



8. رقص سکه


رقص سکه ابزار تحقیقاخلاقی و تحلیلی رمزارزها داده های سختی هستند که ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید. این پلتفرم معیارهای مختلفی از جمله نرخ هش، گره‌های شبکه، هزینه‌ها، اندازه بلوک‌ها و سختی استخراج را ردیابی می‌کند. همچنین می توانید داده ها را بر اساس کشور مرتب کنید تا ببینید که پذیرش کریپتو در سطح جهانی چگونه پیشرفت می کند.



با رقص سکه، همچنین می توانید سایر آمارهای سطح بالا از جمله بلاک چین، تاریخچه قیمت، ارزش بازار، جمعیت شناسی و موارد دیگر را مشاهده کنید. این پلتفرم مبتنی بر جامعه کاربری خود است، به این معنی که کاربران می توانند در مورد اعتبار اطلاعات ارائه شده توسط انجمن رای دهند.



9. CryptoMiso


سرمایه گذاری در یک پروژه بدون داشتن اطلاعات کافی در مورد آن پروژه ایده بدی است، ممکن است برای یک پروژه مرده ثبت نام کنید و پول خود را از دست بدهید.


به همین دلیل است که پیگیری توسعه پروژه‌های ارز دیجیتال حیاتی است. اطلاعات مربوط به هر پروژه را از طریق Github آنها بسیار آسان هستند، اما شما نمی توانید تمام ارزهای دیجیتال را یک به یک ردیابی کنید. به همین دلیل است که شما یک ابزار تحقیقاتی شبیه رمزارز دارید CryptoMiso تو نیاز داری



CryptoMiso یک ابزار تحقیقاتی است که ارزهای دیجیتال را بر اساس فعالیت در آن تجزیه و تحلیل می کند Github ردیف ها می‌توانید تعداد تعهداتی را که یک پروژه ارز دیجیتال بر اساس محبوب‌ترین آنها در یک دوره زمانی به ثمر رسانده است، بررسی کنید.



88c76e5c ad77 4f82 83f0 301dcd18f34c خبر خاکستری




10. اعوجاج


اگر به ارزهای دیجیتال و مشتقات علاقه مند هستید، skewAnalytics می تواند برای شما مناسب باشد این یک ابزار تجزیه و تحلیل داده است که اطلاعاتی را در مورد بهترین مبادلات مشتقات از قبیل بای بیت، باشه مثلا، بایننس و FTX در یک صفحه ترکیب می شود. این پلتفرم داده های جالب زیادی دارد که می توانید از آنها اطلاعات خوبی کسب کنید.



کوین بیس امسال اعوجاج خریدم تا بخشی از آن باشد Coinbase Prime تغییر کرد. Coinbase Prime ذخیره سازی امن، گزینه های معاملاتی پیشرفته و خدمات بیشتر به مشتریان را به شما ارائه می دهد.



آخرین کلمه


نرم افزار تحلیل ارز دیجیتال برای هر سرمایه گذاری مهم است. قبل از سرمایه گذاری پول خود در یک پروژه خاص ارز دیجیتال، بهتر است با یک یا دو ابزار آشنا شوید و سپس سرمایه گذاری را شروع کنید.. یک تیم ارزشش را دارد این روزها با کارشناسان مجرب و متخصص خود، دپارتمان تحلیل بسیار حرفه ای را راه اندازی کرده است که شامل تحلیل ارزهای مهم بازار مانند تجزیه و تحلیل بیت کوین و تجزیه و تحلیل اتریوم در حالی که تجزیه و تحلیل سایر ارزهای دیجیتال می توانید در این سایت دنبال کنید.



بهبا این حال، استفاده از این ابزارها تضمین کننده سود نیست. در عوض، آنها به شما کمک می کنند تصمیمات آگاهانه آنها کمک میکنند

دیدگاهتان را بنویسید