10 دلیل برای اینکه مطمئن شوید بهترین نرم افزار مدیریت مشتری را دارید!

10 دلیل برای اینکه مطمئن شوید بهترین نرم افزار مدیریت مشتری را دارید!

پس پیشنهاد شما چیست؟!

اگر کسب و کاری هستید که به هر شکلی با مشتریان سروکار دارید (B2B یا B2C)، نرم افزار CRM می تواند مزایای زیادی برای شرکت شما داشته باشد و چنین مشکلاتی را حل کند. این نرم افزار در سال های اخیر سر و صدای زیادی ایجاد کرده و با افزایش رضایت مشتری و افزایش بهره وری کارکنان به شرکت های سراسر جهان کمک کرده است.

نرم افزار CRM؟؟؟

بله، شما درست این را متوجه شدید. نرم افزار CRM با جمع آوری تمامی ارتباطات مشتری با شرکت در یک پایگاه داده مرکزی، بی نظمی ها و سردرگمی ها را به صفر می رساند و در نتیجه تجربه و رضایت مشتری را بهبود می بخشد.

اما CRM چیست؟ CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری و مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است. با سازماندهی مخاطبین و خودکارسازی وظایف کلیدی، این ابزار به معنای واقعی کلمه شایسته عنوان “بهترین نرم افزار مدیریت مشتری” است.

بازار نرم افزار CRM در حال حاضر یکی از بازارهای رو به رشد در جهان است که پیش بینی می شود از سال 2020 تا 2027 نرخ رشد 14.27 درصدی داشته باشد. این نرخ رشد به دلیل تقاضای بالای شرکت ها برای خدمات بهتر به مشتریان، تعاملات خودکار است. و تجربیات کاربری دقیق تر و شخصی تر.

من می خواهم کمی بیشتر بدانم …

به عبارت ساده، CRM نرم افزاری است که به کسب و کارها کمک می کند روابط خود را با مشتری مدیریت، پیگیری و سازماندهی کنند. فرقی نمی کند که مدیر، متخصص، تاجر یا یکی دیگر از اعضای یک شرکت باشید. با نصب CRM بر روی کامپیوتر یا تلفن همراه خود می توانید به تمام داده هایی که برای پیشرفت کار خود نیاز دارید دسترسی داشته باشید.

اطلاعات دقیق مشتری مانند تاریخچه رفتار کاربر وب سایت، سوابق خرید، موقعیت قیف فروش، اطلاعات رسانه های اجتماعی و تاریخچه پیام و چت در هر زمانی که بخواهید پیش روی شما خواهد بود.

علاوه بر این، گزینه ای برای قرار دادن تمامی هشدارها و اعلان های مورد نیاز برای جلسات، وظایف و مسئولیت های کارکنان نیز در داشبورد این نرم افزار وجود دارد. به این ترتیب تمامی اعضای شرکت نحوه صحیح کار را می شناسند.

فکر می کنم اکنون متوجه شدید که چرا ما CRM را بهترین نرم افزار مدیریت مشتری می نامیم! زیرا می توانید از تمامی این قابلیت ها برای بهینه سازی فرآیندهای فروش، بازاریابی و خدمات خود در کل سازمان استفاده کنید.

10 دلیل که چرا باید همین الان خرید کنید CRM خواهد بود!

“CRM گروهی از ابزارها، فناوری‌ها و تکنیک‌ها را گرد هم می‌آورد تا متخصصان فروش و بازاریابی را قادر سازد تا مشتریان خود را بهتر درک کنند… و موفقیت در بازار امروز چیزی جز درک مشتریان نیست!

قبل از اینکه به 10 دلیل طلایی بپردازیم، فکر می کنم کافی است بگوییم که نرم افزار CRM تمام رفتارها و اقدامات مشتریان فعلی یا بالقوه شما را در وب سایت، شبکه های اجتماعی و کمپین های بازاریابی ردیابی می کند!

اما اگر هنوز به دنبال دلایل بیشتری هستید، این شما و این 10 مزیت کلیدی هستید که CRM را به بهترین نرم افزار مدیریت مشتری تبدیل می کند.

1- ارائه خدمات شخصی به مشتریان

CRM یک نرم افزار مدرن است که ویژگی های زیادی دارد اما وظیفه اصلی آن بهبود روابط با مشتری است. این بدان معنی است که با وجود به روز رسانی ها و ویژگی هایی که همچنان به آن اضافه می شود، ارائه خدمات شخصی سازی شده به مشتریان همچنان مزیت اصلی CRM است.

این سیستم تمام مخاطبین شما را از مشتریان احتمالی گرفته تا مشتریان وفادار مدیریت می کند و اطلاعات مهم آنها را در یک رابط کاربری چشم نواز دسته بندی می کند. این ویژگی تضمین می کند که کارمندان شما همه چیزهایی را که باید در مورد مشتری بدانند دارند و به معنای واقعی کلمه درد آنها را درمان می کند!

2- افزایش قابل توجه فروش

CRM به شما کمک می کند فرآیند فروش خود را ساده و قابل مدیریت کنید.

در اینجا می توانید یک قیف فروش برای شرکت خود طراحی کنید و موقعیت مشتریان را در آن قیف ردیابی کنید.

به این ترتیب فروشندگان شما می توانند گام به گام در کنار مشتریان بالقوه باشند و بهترین و شخصی سازی شده پیشنهادات را در زمان مناسب به آنها ارائه دهند. این ویژگی باعث افزایش 300 درصدی فروش برای شرکت های استفاده کننده از CRM شده است.

3- حفظ مشتری را بهبود بخشید

هدایت بسیاری از سرنخ ها از شبکه های اجتماعی و وب سایت ها به قیف فروش کافی نیست. حتی اگر بتوانید آنها را مجبور به خرید کنید، هنوز کارتان تمام نشده است. بسیار مهم است که مشتریان را به عنوان خریداران عادی همراه خود نگه دارید و حتی بعداً آنها را به سفیران برند خود تبدیل کنید.

پس وفاداری مشتری چه ربطی به آن دارد؟ حتی اگر شرکت شما ارتباط عاطفی با آنها داشته باشد. چگونه ارتباط عاطفی برقرار کنیم؟ با شناخت سلیقه مشتری با مراجعه به سابقه رفتار آنها در نرم افزار CRM.

با استفاده از CRM و اطلاعات دقیقی که در مورد مشتریان خود ارائه می دهد، می توانید با خیال راحت مردم را به خرید مجدد تشویق کنید.

4- تجزیه و تحلیل دقیق داده ها

داشتن اطلاعات زیادی در مورد مشتریانتان بسیار خوب است. اما فقط در صورتی که بدانید این داده ها به چه معناست و چگونه از آن استفاده کنید.

بهترین نرم افزار CRM دارای قابلیت های تحلیلی مختلفی مانند طبقه بندی داده ها و نمودارسازی بر اساس معیارهای قابل درک است. هر معیاری که فکرش را بکنید می توانید در اینجا تحلیل کنید.

تجزیه و تحلیل دقیق اطلاعاتی مانند نرخ فروش محصول، نرخ کلیک، نرخ پرش، جمعیت شناسی مشتری و غیره. به شما کمک می کند تا موفقیت کمپین های بازاریابی را بررسی کنید و کمپین های بعدی را بر اساس تجزیه و تحلیل بهینه کنید.

5- بهره وری و کارایی کارکنان بالاتر

با استفاده از فناوری اتوماسیون در سیستم CRM می توانید سرعت اجرای کمپین های ایمیلی را افزایش دهید. زمانی که بتوانید چنین وظایفی را به نرم افزار برون سپاری کنید، زمان کارمندان روی کارهایی متمرکز می شود که فقط انسان ها می توانند انجام دهند. مواردی مانند تولید محتوا یا طراحی خلاقانه.

همچنین با استفاده از اتوماسیون CRM اطمینان حاصل می کنید که تمام کارها طبق برنامه انجام می شود و خطای انسانی باعث نمی شود که ارسال یک ایمیل بسیار مهم را از دست بدهید.

6- پایگاه اطلاعاتی امن و متمرکز

یکی دیگر از ویژگی هایی که CRM را به بهترین نرم افزار مدیریت مشتری تبدیل می کند وجود پایگاه داده است. بانک اطلاعاتی که شامل کلیه اطلاعات مربوط به مشتریان و سطوح امنیتی مورد نظر مدیران می باشد، برای تمامی افراد شرکت قابل دسترسی است.

این ویژگی باعث می شود تا فروشندگان به راحتی ببینند مشتری به چه محصولاتی علاقه دارد. یا اینکه کدام مشتری ارزش وقت شما را دارد. این ویژگی باعث صرفه جویی در زمان کارمندان شما برای جستجوی فایل ها و سوابق قدیمی می شود و از وقوع صحنه ای که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم جلوگیری می کند. در عین حال تجربه بهتر و سازنده تری را برای مشتری ایجاد می کند.

7- برقراری ارتباط هوشمند با مشتریان بالقوه

در بیشتر مواقع، تولید سرنخ در قیف فروش می تواند فرآیندی دشوار و پیچیده باشد. به خصوص در دنیای امروز که انتخاب ها و فرصت های زیادی برای برقراری ارتباط با مردم وجود دارد.

CRM نگرانی های مدیران را در این زمینه به حداقل می رساند.

این سیستم به طور خودکار فرآیند تولید سرنخ را مدیریت می کند. بنابراین، در صورت لزوم، به کارکنان هشدار می دهد که باید با یک مشتری خاص تماس بگیرند و تعاملاتی مانند ایمیل یا تماس های تلفنی را دنبال کنند.

8- گزارش دهی خودکار

تیم شما به راحتی می تواند داده های مربوط به سازمان های داخلی یا مشتریان را با استفاده از داشبورد نرم افزار CRM و قابلیت های گزارش دهی سازماندهی و ارائه دهد. این ویژگی جالب CRM به اعضای تیم کمک می کند تا عملکرد خود را هر زمان که بخواهند ارزیابی کنند و میزان نزدیکی خود را به اهداف خود بسنجند.

9- پیش بینی دقیق فروش

مدیران باید بتوانند هر زمان که بخواهند عملکرد گذشته خود را بررسی کنند و برای آینده برنامه ریزی کنند. با استفاده از گزارش های فروش خودکار در نرم افزار CRM، شناسایی روندهای کلیدی دیگر دشوار نیست. در اینجا می توانید به راحتی دید روشنی از عملکرد چرخه فروش آینده خود داشته باشید و میزان دستیابی به اهداف و معیارهای خود را پیش بینی کنید.

10- ارتباطات داخلی سازنده

CRM نه تنها بهترین نرم افزار مدیریت مشتری است، بلکه می تواند ارتباط بین کارکنان را آسان و هوشمند کند. این ویژگی باعث می شود که برند شما یک صدا و لحن یکپارچه داشته باشد. همچنین به اعضای تیم اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز، یادداشت‌ها یا هشدارهایی را برای یکدیگر ارسال کنند و بر اساس وظایف پروژه‌ها، یکدیگر را تگ کنند.

نرم افزار CRM یکی را ملاقات کن CRM همه چيز طرفدار حریف!

تا کنون، ما دیده ایم که نرم افزار CRM مزایای زیادی را ارائه می دهد که تقریباً هر کسب و کاری می تواند از آن بهره مند شود. اما انتخاب بهترین CRM در بازار نیز مهم است. شما باید نرم افزاری را انتخاب کنید که همه این مزایا را با هم داشته باشد.

تجربیات مختلف استفاده از نرم افزار CRM دیدار نشان داده است که کسب و کارها در هر اندازه، از فریلنسرهای فردی گرفته تا شرکت های بزرگ، نتایج بسیار خوبی از این CRM کسب کرده اند.

ویژگی های کلیدی CRM مانند سازماندهی مشتری، مدیریت متمرکز وظایف، اتوماسیون بازاریابی و ارتباطات به بسیاری از شرکت ها کمک کرده است تا فروش خود را تا حد زیادی افزایش دهند.

با کمک این نرم افزار می توانید به راحتی و به سادگی مخاطبین خود را ردیابی کرده و به مشتریان وفادار تبدیل کنید. Visit CRM برای مدیریت سفر مشتری ساخته شده است. با این سیستم از اولین تماس بازاریابی تا پایان معامله و فروش در کنار مشتریان خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید