بهره برداری از 9 پروژه آبرسانی در قرارگاه امام حسن(ع) زاوه تا پایان سال


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909216

قاسمی گفت: در شهرستان زاوه 9 پروژه آبرسانی توسط قرارگاه امام حسن علیه السلام تعیین شده است که هم اکنون پیشرفت چشمگیری دارد و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; قاسمی مدیرعامل آبفای زاوه دستیار ویژه سردار آبرومند در پروژه های آبرسانی به امام حسن علیه السلام در حاشیه این بازدید گفت: در فاز اول این قرارگاه 9 پروژه با اعتبار 33 میلیارد تومان اجرا شد. تعریف شده است و این پروژه ها می توانند پیشرفت کنند. این دقت است و زودرس هستند.

وی تصریح کرد: این پروژه ها شامل آبرسانی به روستاهای حاجی آباد، اسماعیل آباد، حسین آباد، حافظ آباد، چمک، کشکک، سرگلون و جرف است و اگر سرمای شدید مانعی ایجاد نکند، تمامی پروژه ها به بهره برداری می رسد. تا پایان سال.

قاسمی گفت: در فاز دوم 23 میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای شهرستان زاوه در نظر گرفته شده که سال آینده توسط ستاد امام حسن علیه السلام اجرا می شود.

راتامین آب 19 روستا، اسکان سالمندان و مدارس مناطق محروم سه موضوع مهم قرارگاه امام حسن (ع) تربت حیدریه است.

جلسه قرارگاه امام حسن علیه السلام نیز با تاکید بر محرومیت زدایی با حضور اختر دستیار ویژه سردار آبرومند دبیر قرارگاه امام حسن علیه السلام فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد. و مدیر آموزش و پرورش و همچنین بسیج سازندگی.

حجت صالحی مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه نیز در این جلسه گفت: مدارسی داریم که حیاط آنها همچنان کثیف است و امسال موفق شدیم تنها چهار مدرسه را آسفالت کنیم.

وی افزود: همچنان با شعار دولت مبنی بر عدالت آموزشی از نظر سخت افزاری و زیرساختی مشکل داریم، این در حالی است که از 280 مدرسه، 170 مدرسه در مناطق محروم و حاشیه شهر قرار دارند و نیازمند توجه ویژه هستند.

فتوحیان مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه گفت: 173 گروه جهادی فعال داریم که با حمایت آنها توانستیم 150 واحد مسکونی برای متقاضیان کمیته امداد و 57 واحد برای نیازمندان شناسایی شده بسازیم.

وی گفت: تنش آب در منطقه تربت حیدریه موجب نارضایتی مردم شده و 19 روستا درگیر این بحران هستند که از این تعداد 3 روستا هم اکنون از تانکر آب می گیرند.

اختری دستیار ویژه سردار آبرومند دبیر قرارگاه امام حسن علیه السلام نیز گفت: 9 هزار روستا برای فاز اول آبرسانی در کشور و 11 هزار روستا برای فاز دوم در نظر گرفته شده است. .

وی افزود: اعتبارات خیرین باید به سمت فعالیت های جهادی و گروه های جهادی هدایت شود و این امر نیازمند فرهنگ سازی است.

بازدید از پروژه نیمه تمام مجتمع آب شهدای قواس، چمن مصنوعی بسیج، پروژه های آبرسانی شهرستان زاوه در روستای حاجی آباد، شهرستان چخماق و ساق و برگزاری جلسات در قرارگاه امام حسن علیه السلام تربت حیدریه و زاوه اختری با محوریت محرومیت زدایی در بخشی از برنامه ها دستیار ویژه سردار آبرومند در منطقه تربت حیدریه بود.

با دعوت رسمی دکتر زنگنه نماینده مردم در شورای اسلامی، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس، سردار پیروز معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه ۹ معاون وزیر و همچنین مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برای بررسی و رفع مشکلات به سفر کاری یک روزه می روند و به منطقه تربت حیدریه سفر می کنند.

در این سفر یک روزه مشکلات مسکن و شهرسازی، راه و راه آهن، پایگاه مسکن، بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن علیه السلام، جهاد کشاورزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بازسازی شهری در سه شهر مورد بررسی قرار گرفت. تربت حیدریه، مه ولات و زاوه مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید