بهره گیری از ظرفیت های مراکز علمی زمینه توسعه کردستان را فراهم می کند

استاندار کردستان:

استاندار کردستان با بیان اینکه کردستان ظرفیت منحصر به فردی در زمینه تجاری سازی و توسعه شرکت های دانش بنیان دارد، گفت: بهره گیری از ظرفیت و توانمندی های مراکز علمی و تحقیقاتی زمینه توسعه استان را فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان

اسماعیل زارعی کوشا در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری کردستان گفت: با توجه به لزوم تسریع در تحقق اهداف توسعه استان و لزوم استفاده از ظرفیت و توانمندی های مراکز علمی و پژوهشی در این تفاهم نامه از جمله توان علمی و پژوهشی نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی در زمینه برنامه ریزی و توسعه فرهنگ، حوزه اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی و سایر تجربیات این نهاد در زمینه های مختلف، منعقد شد.

وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی یکی از پربرکت ترین فرزندان انقلاب اسلامی است، گفت: عملکرد گروه جهاد دانشگاهی مورد تایید مقام معظم رهبری بوده و همواره کارهای برجای مانده در کشور را انجام داده است.

استاندار کردستان وی با اشاره به استقبال دفاتر دانشگاهی جهاد استان و تمایل به همکاری با این نهاد افزود: فرصت های خوبی در استان کردستان وجود دارد که نیازمند توجه است.

زارعی کوشا ادامه داد: جهاد دانشگاهی به نوعی متولی امور مختلف است و در همه عرصه ها مشارکت دارد و در استان کردستان نیز می توانیم از این نهاد بهره مند شویم.

وی با اشاره به مشکل اشتغال فارغ التحصیلان استان یادآور شد: در این حوزه نیازمند کمک جهاد دانشگاهی هستیم و آمادگی داریم با راهکارهای این نهاد از همه فرصت های استان استفاده کنیم چرا که بسیاری از مشکلات استان با رویکرد علمی و مجرب جهاد حل می شود. دانشگاه را می توان تصمیم گرفت.



آیا این خبر مفید بود؟