بهشت انقلاب اسلامی


ساعت: 11:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805401

انقلاب اسلامی در زمانی که ملت با قدرت و نفاق اسیر بهشت ​​شده بود، فرصت قیام و بهشت ​​را فراهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرتراک، چه افرادی در انقلاب روحل بهشتی تربیت شدند، اگر انقلابی می تواند مردی چون شهیدان صیاد شیرازی، احمد کاظمی، کاوه، محمدزاده، شوشتری و هزاران انسان مقدسی را که در میان ما نیستند و یا در میان ما نیستند، سربلند کند. هاس شاهکار ساخت. یک جفت کفش سردار سلیمانی ارزش تمام دستاوردهای انقلاب های دیگر و همه پیشرفت های غرب و شرق را دارد.

اینکه مشکل اقتصادی داریم یا نه بحثی است و اینکه راه تشخیص خوب و بد، درست و غلط برای تک تک مردم ما فراهم شده است، چیزی نیست که بتوان آن را با هیچ مشکلی در کره زمین مقایسه کرد.

تمام هنر انقلاب ما اجرای همین بیت است:

اهمیت این موضوع وقتی فهمیده می شود که مثلاً به عربستان سعودی نگاه کنیم، هرچند که مکان کعبه و مدینه است، در عصر جاهلیت فکری، آمریکا و اروپا، هر چند در خط مقدم قرار دارند. فن آوری؛ آنها الگوی تربیت گرگ دارند، مثل گرگ در جان ملت ها و منابع آنها افتاده اند. نتیجه همه ایدئولوژی های آنها آدم خواری از آفریقا تا آسیا است.

ثمره تمدن آنها قتل و غارت است و در هر جنایتی که منفعت دارد مانند آب خوردن درگیرند بدون اینکه مانعی در تفکر و فرهنگ و اندیشه خود احساس کنند.

حتی برای ژاپن، در تفکر ژاپنی، فرقی نمی کند که چند هزار توله رایگان و صفر به داعش بدهند تا زن و بچه مردم را سریعتر به قربانگاه ببرند.

کدام تفکر انقلابی در دنیا سلاح های کشتار جمعی را غیر از انقلاب اسلامی منع کرده است؟ انقلاب اسلامی ایران آبروی بشریت و جهان را خریده است. آبروی حقوق بشر را حفظ کنید دنیایی که سکوت کرده یا از جنایات داعش حمایت کرده است به اندازه ردپای بسیجیان خمینی ارزش ندارد.

مهد نهضت خمینی هنوز رشد زیادی دارد. تفکر انقلابی که می تواند به انسان آنقدر وسعت بدهد که «ملت» شود، حالا حرفی برای گفتن دارد.

انقلابی که حاج قاسم پیشوای دلها تولید و انجام داد، بی شک جهان را مجذوب تفکر خود خواهد کرد. آغاز و تحقق کامل آن با تبیین و ترجمه انقلاب اسلامی از راه جهاد امکان پذیر است.

یادداشت: احمد ملاشاهی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید