به تعویق انداختن تهیه آئین نامه قانون رتبه بندی معلمان غیرقابل قبول است.

به تعویق انداختن تهیه آئین نامه قانون رتبه بندی معلمان غیرقابل قبول است.

رحمت اله نوروزی با اشاره به تصویب لایحه طبقه بندی توسط شورای نگهبان و تغییر آن گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی بلافاصله پس از تصویب شورای نگهبان به دولت ابلاغ کرد که این قانون را اجرا کند. قانون توسط قانونگذار

سخنگوی مجلس شورای اسلامی علی آباد کتول اهمیت اجرای قانون رتبه بندی معلمان را اجرای این قانون یک تحول بزرگ در آموزش و پرورش عنوان کرد و تصویب این لایحه را گامی مهم در عبور از آموزش و پرورش دانست. سیستم باشد.

وی ادامه داد: تخصیص 40 هزار میلیارد تن برای اجرای لایحه طبقه بندی معلمان 1401 نشان دهنده درک مجلس از اهمیت اجرای قانون طبقه بندی معلمان است و این قانون باید بر اساس مفاد 22 شهریور 1401 اجرا شود.

نوروزی هرگونه تعلل در تدوین و تدوین مفاد اجرایی قانون رتبه بندی معلمان را غیرقابل قبول خواند و یادآور شد: درست است که تدوین این آیین نامه ها کار کارشناسی و دقیقی است اما اجرای این مهم نباید به تعویق بیفتد. “

نایب رئیس فراکسیون فرهنگیان در مجلس با اشاره به آخرین خبر ارسال قانون رتبه بندی معلمان در دستگاه های اجرایی وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی توسط رئیس جمهور، گفت: وی ادامه داد: این نیز نشان دهنده حمایت رئیس جمهور از معلمان وجود دارد و ما انتظار داریم که نهاد دولتی در تدوین آیین نامه ها سریع و خوب عمل کند.

دیدگاهتان را بنویسید