به دنبال جذب بازیکنان خارجی با کیفیت هستیم/ رضاییان شرایط خوبی دارد و کمک می کنیم


ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809218

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار اصلی ما به تازگی شروع شده و می خواهیم یک بازیکن با کیفیت خارجی بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از جدال با آلومینیوم گفت: هر بازی که داریم از این به بعد حساسیت بیشتری دارد و کسب سه امتیاز در نهایت می تواند منجر به قهرمانی ما شود. با همه سختی هایی که داشتیم توانستیم در صدر جدول باقی بمانیم و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.

وی ادامه داد: در این مرحله زحمات زیادی کشیده شده است اما فکر می کنم این شروع کار است و باید با تمرکز و انرژی بیشتر نسبت به قبل کار کنیم.این به خاطر حضور هواداران خوب ماست. تمام سختی هایی که تا الان پشت سر گذاشتیم فقط به خاطر حضور گرم هواداران است و به خاطر آنها توانستیم مشکلات را تحمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما سخت می جنگیم و می دانیم که آلومینیوم تیم خوبی است و به نظرم پدیده لیگ است. در دیدار مقابل این تیم شکست خوردیم و باید خیلی بیشتر از دیدار گذشته تمرکز کنیم و با دوندگی بیشتر تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم. در مقابل آلومینیوم نباید اشتباه کنیم و اشتباهات موثر در این دیدار می تواند منجر به شکست تیم ما شود. باید خیلی متمرکز باشیم، از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم و خوب بازی کنیم و در نهایت سه امتیاز مسابقه را بگیریم.

گل محمدی گفت: در دو سه تمرین اخیر که وضعیت رامین را دیدم فکر می کنم شرایط بدنی خوبی داشت. احساس می کردم او خیلی آماده نیست اما خدا را شکر در شرایط بدنی خوبی قرار داشت و انگیزه زیادی داشت. قطعا چنین بازیکنی که کیفیت خوبی دارد و می تواند کمک زیادی به ما کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست زودتر با آلومینیوم ملاقات کنیم، گفت: نمی دانم چرا اینقدر دیر کرده اند. من به شخصه زیاد به این مسائل توجه نمی کنم. باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا فردا در این زمان با آمادگی کامل وارد مسابقه شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که “آیا اتفاق جدیدی برای جذب بازیکن خارجی افتاده است؟”، اذعان داشت: ما سخت تلاش می کنیم و بسیاری از تلاش خود را برای جذب بازیکن خارجی خوب انجام داده ایم. در این مقطع از فصل شرایط برای جذب بازیکن خارجی سخت است، اما تلاش می کنیم بازیکن جذب کنیم.

گل محمدی درباره شرایط القطر و اینکه می تواند به این تیم بازگردد، گفت: درباره عیسی صحبت های زیادی شده است. فکر می کنم مدتی طول بکشد تا ببینیم وضعیت او چگونه خواهد بود، تا مشخص شود پزشکان چه فکری می کنند و او چه تصمیمی خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید