به فدراسیون بسکتبال پاسخگو خواهم بود/ هر 6 ماه یکبار گزارش اجرا ارائه می کنم


ساعت: 23:06
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811550

کاندیدای فدراسیون بسکتبال گفت: به دنبال این هستم که فدراسیون بسکتبال پاسخگو باشد و هر 6 ماه یک بار عملکرد خود را به جامعه بسکتبال گزارش می دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کرم احمدیان درباره مهم ترین کاری که برای بسکتبال باید انجام دهیم، گفت: باید اتحاد و همبستگی را سرلوحه کار خود قرار دهیم. همچنین باید از ظرفیت پیشکسوتان و کارشناسان بسکتبال خود به خوبی استفاده کنید.

کاندیدای فدراسیون بسکتبال گفت: منظورم تیم سازی نیست، بلکه حرفم این است که فدراسیون بسکتبال افراد شایسته را جمع کند.

احمدیان در خصوص برنامه های خود در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: قطعاً شفافیت مالی و گزارش عملکردم در فدراسیون بسکتبال را خواهم داشت.
نرم افزار آنلاین مدیریت پروژه، کنترل از راه دور و ابزارهای مدیریت کسب و کار

وی با بیان اینکه فدراسیون بسکتبال، فدراسیون مبارزه با رانت خواری و فساد است، افزود: می خواهم سخت تلاش کنم و قصد خدمت دارم.

به فدراسیون بسکتبال پاسخگو خواهم بود/ هر 6 ماه یکبار گزارش اجرا ارائه می کنم

کاندیدای فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه های من در بخش قهرمانی با توجه به بالا رفتن سن تیم ملی هدفم برای جوانان است و در این راستا به فکر تشکیل تیم های فرعی تیم ملی هستیم. جستجو برای استعداد واقعی خواهد بود. من خودم نزدیک به 30 سال است که در اکثر شهرهای ایران بسکتبال بازی می کنم و همه را می شناسم و می دانم استعدادها کجا هستند.

احمدیان ادامه داد: از تمام فضاها و امکانات شهری برای توسعه بسکتبال در حوزه دولتی با کمک شهرداری ها استفاده می کنم چرا که می خواهم بسکتبال را به مردم نشان دهم.

رئیس هیئت بسکتبال استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید در همه استان ها خانه بسکتبال داشته باشیم، گفت: دغدغه اصلی شوراهای استانی نداشتن خانه های تخصصی بسکتبال است و همچنین حامیان مالی جوانان و استانداران محترم تصمیم خواهند گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید